آفتاب

لزوم تجاری سازی و برند سازی در زمان تحریم

لزوم تجاری سازی و برند سازی در زمان تحریم

مولاوردی با بیان اینکه اصلاح نگرش باید از درون قدرت و شهروندان شکل بگیرد تا حقوق شهروندی محقق شود، گفت: در دوران تحریم باید از کالای استاندارد ایرانی حمایت کرد و به سمت تجاری سازی و برند سازی رفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم روز ملی استاندارد و انقلاب چهارم صنعتی شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رییس جمهور با اشاره به صحبتهای رییس جمهور گفت: ایشان حقوق شهوروندی را استاندارد جامعه ما می‌دانند.

مولاوردی با بیان اینکه قبل از میلاد تاکنون مطابق برخی اسناد معیار انسانیت مرد است، افزود: با اینکه این تفکرات از قبل از میلاد بوده اما همچنان ادامه دارد هر چند در انقلاب ۱۹۲۳ فرانسه به حقوق شهروندی اشاره شده است.

وی افزود: حقوق شهروندی به همه انسان‌ها بدون توجه به سن و نژاد نگاه می‌کند در حقوق بشر سخن ما معطوف به انسان‌ها است اما در حقوق شهروندی به نقش شهروند و وظایف آن پرداخته می‌شود و این تفاوت اساسی است.

دستیار رییس جمهور بیان کرد: مسئولیت اجتماعی در حوزه حقوق شهروندی نه تنها در برابر دولت است بلکه برابر دیگر شهرندان نیز مسئولیت دارند جامعه‌ای که ادعای اسلامی بودن دارد و هدف ان تحقق احکام این دین است باید جدی گرفته شود.

مولاوردی تصریح کرد: ما از یک حاکمیت مطلقه بی عنان به یک دولت مکلف رسیدیم، شهروندان باید در حکمرانی هم سهیم باشند.

وی با بیان اینکه اصلاح نگرش باید از درون قدرت و شهروندان شکل بگیرد تا حقوق شهروندی محقق شود، گفت: در دوران تحریم باید از کالای استاندارد ایرانی حمایت کرد و به سمت تجاری سازی و برند سازی رفت.

مولاوردی با بیان اینکه در مسئولیت قبلی برای استاندارد صنایع دستی زنان تلاش‌های زیادی کردیم، تصریح کرد: در این زمانه که انقلاب چهارم آغاز شده و مرزهای دنیای واقعیت و مجازی طی شده باید دید چگونه می‌توان از این فنآوری‌ها برای خودمان بهره لازم را ببریم.

کد N1983355

وبگردی