آفتاب

کی روش: ساختن پک سبب شد دشمن داشته باشم

کی روش: ساختن پک سبب شد دشمن داشته باشم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اولین روز را در اینجا به خاطر دارم که هشت سال پیش بود به همراه آقای کفاشیان. آن روز گفته بودم که باید زمین تمرین را بهبود ببخشیم. امروز آزمایش می‌کنیم زمین تمرین جدید را که در مرکز آکادمی ملی فوتبال است و قرار است امروز از آن استفاده کنیم. 

او ادامه داد: مطمئن و امیدوارم افراد زیادی لبخند بزنند؛ مخصوصا مربیان تیم های ملی که از این به بعد برای آنها مقدور است که در این زمین برای رقابت در صحنه‌های بین المللی استفاده کنند. همانطور که مطلع هستید، پایبند بودن به ساختن این زمین و به بوجود آوردن ساختمان پک سبب شد که در ایران دشمن داشته باشم ولی امروز بار دیگر همانطور که شاهد هستید ما توانستیم یک خلق جدید یک زمین برای تمامی تیم های ملی فوتبال داشته باشیم. ما صحبت‌های مان را در رسانه ها و غیر و ذلک انجام نمی‌دهیم و این زمین هم جزو یکی از میراث هایی که بنده در ایران باقی خواهم گذاشت تحت ریاست پرزیدنت تاج. 

کی روش افزود: آقایان شما امروز یک زمین دارید. می دانم که شاید برخی افراد این را دوست نداشته باشند و هضم آن برایشان سخت باشد ولی مهم ترین چیز این است که تیم های ملی فوتبال یک قدم رو به جلو برخواهند داشت. از تک تک کسانی که سبب شدند این هدف ما به واقعیت تبدیل شود تشکر می‌کنم و این مسئله را تاکید کردم که به یک زمین درجه بالا نیاز داریم که امروز اتفاق افتاد. امیدوارم خداوند متعال نگه دار این زمین و مردم خوب ایران باشد. 

ادامه دارد...

کد N1982760

وبگردی