آفتاب

گلایه رییس دانشگاه شریف از عدم تخصیص به موقع بودجه

گلایه رییس دانشگاه شریف از عدم تخصیص به موقع بودجه

رییس دانشگاه صنعتی شریف ضمن انتقاد از عدم تخصیص به موقع بودجه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گفت: با گذشت بیش از 6 ما از سال هنوز 50 درصد بودجه دانشگاه‌ها تخصیص نیافته است که بر اساس قول‌های داده شده این کسری تا پایان ماه مهر جبران می‌شود.

دکتر محمود فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر بودجه دانشگاه به میزانی که باید تخصیص داده نشده و حدود 10 درصد کمتر از بودجه در نظر گرفته شده در اختیار این مراکز قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در حال حاضر تقریبا نصف سال را پشت سر گذاشته‌ایم ولی بودجه 6 ماه گذشته هنوز بطور کامل تخصیص داده نشده است. قاعدتا تاکنون باید 50 درصد بودجه سال 97 به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی داده می‌شد.

رییس دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین معاون اول رییس جمهور قول داده است که بودجه ماه‌های قبل را تا پایان این ماه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تخصیص بدهند که امیدواریم این بودجه در اختیار دانشگاه‌ها قرار بگیرد تا برنامه‌ها و سیاست‌های این مراکز با چالش مواجه نشوند.

انتهای پیام

کد N1982313

وبگردی