آفتاب

سه پالس مثبت از برتری خونه به خونه مقابل بادران؛ این چیلاورت خوش یمن!

سه پالس مثبت از برتری خونه به خونه مقابل بادران؛ این چیلاورت خوش یمن!

خونه به خونه بابل موفق شد در دیداری خانگی تیم مدعی بادران تهران را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال خونه به خونه بابل که نتایج خوبی را با اکبر محمدی کسب نکرده بود، با علی نظرمحمدی به اولین برد این فصل خود دست یافت. بابلی‌ها در دیداری که بیش از 2 هزار نفر حضور داشتند، 3-2 تیم بادران را شکست دهند تا در اولین حضور علی نظرمحمدی روی نیمکت خونه به خونه، آنها با پا قدم نیکوی سرمربی جدیدشان استارت زده باشند.

خونه به خونه علاوه بر پالس مثبت اولین برد فصل، دو نکته جالب توجه دیگر نیز در بازی با بادران به نام خود ثبت کرد. آنها که در لیگ مشکل گلزنی داشتند و خصوصا در بازی‌های خانگی هیچ گلی را به ثمر نرسانده بودند، با این سه گل، اولین بار موفق شدند در خانه گلزنی کنند.

از دیگر پالس‌های مثبت خونه به خونه تحت هدایت علی نظرمحمدی آن می‌باشد که آنها بیشترین گل زده‌شان در لیگ را با نظرمحمدی به دست آوردند. پیش از این، بابلی‌ها با اکبر محمدی نتوانسته بودند این تعداد گل را در یک بازی بزنند اما با حضور نظرمحمدی، آنها به این آمار مثبت دست یافته‌اند.

به هر حال در اولین حضو چیلاورت ایرانی در بابل، آنها آمار و ارقام‌های بسیاری جا به جا کرده‌اند و هواداران بابلی‌ امیدوارند تا این آمارها در بازی‌های خارج از خانه نیز تداوم داشته باشد تا در پایان نیم فصل، آنها حداقل به بالای جدول صعود کنند.

کد N1981998

وبگردی