آفتاب

دشمنان تعبیر خواب‌های خود را به گور خواهند برد/ مشورت نکردن با افراد بخیل و جوانان، مورد تاکید امام علی(ع) بود

دشمنان تعبیر خواب‌های خود را به گور خواهند برد/ مشورت نکردن با افراد بخیل و جوانان، مورد تاکید امام علی(ع) بود

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: کشور با این ظرفیت های گسترده قادر است مشکلات را حل کند و بر تمام تحریم های دشمن فائق خواهد آمد. ان شاءالله موفقیتی حاصل شود که دشمنان از خواب های خود بیدار نشوند و تعبیر این خواب را به گور ببند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ابتدا به یادآوری برخی مناسبت‌ها پرداخت و گفت:‌ سالگرد شهادت سردار همدانی است که برای ایشان و برای همه شهدا در پیشگاه پروردگار رحمت تقاضا دارم؛ مطلب دوم هم سالروز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که برای دست‌اندرکاران از پیشگاه خدا تقاضای توفیق دارم.

وی ادامه داد: بحث امروز بنده پیرامون چند نکته است که رهبری در جمع روسای سه قوه هم فرمودند و آن مطلب خطاب به سران قوه و مسئولان بود که مشکلات جامعه را با جدیت حل کنید؛ مشکل نظام بانکی، اشتغال و تورم و رسیدگی به مشکلات طبقه ضعیف نیاز به مشورت و کار شبانه‌روزی دارد.

امامی کاشانی افزود: رهبری چند بار به کلمه مشورت تکیه کردند؛ از حضرت جواد (ع) نقل است که ایشان فرمودند مشورت مبارک است؛ با اهل نظر باید شور و مشورت کرد. بنده تشکر می‌کنم از اساتید دانشگاه که بیانیه‌ای نوشتند و اعلام کردند که ما آماده کمک هستیم. 

وی ادامه داد: امام علی(ع) به مالک فرمودند مشورت کن اما نه با بخیل و جوان؛ بخیل نمی‌گذارد تو کار اساسی کنی؛ با جوان هم مشورت نکن ترسو نمی‌گذارد تصمیم اساسی بگیری و همچنین با افرادی که صلاحیت ندارند با افراد آگاه و دلسوز مشورت کن.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: مقام معظم رهبری هم فرمودند کشور با این ظرفیت‌های گسترده قادر است مشکلات را حل کند و بر تمام تحریم‌های دشمن فائق خواهد آمد. ان‌شاءالله موفقیتی حاصل شود که دشمنان از خواب‌های خود بیدار نشوند و تعبیر این خواب را به گور ببند. 

ادامه دارد...

کد N1981743

وبگردی