آفتاب

دو کتاب کانون در بسته پیشنهادی روز جهانی کودک لاک‌پشت پرنده

دو کتاب کانون در بسته پیشنهادی روز جهانی کودک لاک‌پشت پرنده

لاک‌پشت پرنده بسته‌ای پیشنهادی به مناسبت ۱۶ مهر روز جهانی کودک ارائه کرده است که در این فهرست نام دو کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش ایلنا، دو کتاب از مجموعه قصه‌های کوتی‌کوتی نوشته فرهاد حسن‌زاده با عنوان‌های «سرما نخوری کوتی‌کوتی» و «دنیا را بلرزان کوتی‌کوتی» در بسته پیشنهادی لاک‌پشت پرنده به مناسبت روز جهانی کودک قرار دارد.

 این بسته پیشنهادی شامل بیش از ۱۵ عنوان کتاب از ناشران مختلف کودک است که در سال‌های اخیر موفق به دریافت پنج لاک‌پشت شده‌اند.

مجموعه قصه‌های کوتی‌کوتی شامل هفت داستان طنز است که برای شخصیت آن هزارپا ماجراهای مختلفی رخ می‌دهد مانند آنچه در زندگی روزمره هر کودکی می‌تواند رخ دهد.

«سرما نخوری کوتی‌کوتی» کتاب دوم از مجموعه قصه‌های کوتی‌کوتی است و «دنیا را بلرزان کوتی کوتی» کتاب سوم این مجموعه است که با تصویرگری هدی حدادی منتشر شده و دارای داستان‌های تمثیلی است که ضمن آموزش نکته‌های تربیتی، موجب خنده و سرگرمی کودکان می‌شود.

پیش از این نیز در فهرستی که هم‌زمان با روز جهانی نوجوان منتشر شد، برترین آثار داستانی حوزه نوجوان کشور در شش سال گذشته معرفی شد که در میان آن نام چهار رمان کانون با عنوان‌های «زیبا صدایم کن»، «سایه‌ی هیولا»، «عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی» و «هستی» قرار داشت.

گروه داوری لاک‌پشت پرنده از معصومه انصاریان، محمود برآبادی، جعفر توزنده‌جانی، شکوه حاجی‌نصرالله، مینا حدادیان، شیوا حریری، شادی خوشکار، فاطمه زمانی، علی‌اصغر سیدآبادی، گیسو فغفوری، حدیث لزرغلامی، نلی محجوب، مریم محمدخانی، فرمهر منجزی و رؤیا میرغیاثی تشکیل شده است.

کد N1979027

وبگردی