آفتاب
از سوی مدیرعامل شرکت شهرسالم صورت گرفت:

بازدید از کودکان بستری در بیمارستان؛ به مناسبت روز کودک

بازدید از کودکان بستری در بیمارستان؛ به مناسبت روز کودک

مدیرعامل شرکت شهر سالم صبح امروز و به مناسبت روز کودک از مرکز طبی کودکان بازدید کرد و چند ساعتی را با کودکان بستری در بیمارستان گذراند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدچوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم صبح امروز، مناسبت روز کودک در بازدیدی متفاوت به مرکز طبی کودکان رفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در این بازدید، با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، ضمن تبریک روز کودک به کودکان بستری، دقایقی با کودکان و خانواده آن ها گفتگو کرد و با اهدای یک شاخه گل و هدایایی این روز را به آن ها تبریک گفت.

چوبینه درباره این بازدید به خبرنگار مهر گفت: هدف از این بازدید، حرکتی در راستای شعار شهرداری مبنی بر شهر دوستدار کودک از یکسو و همچنین آرزوی سلامتی برای کودکانی بود که در این روز در بیمارستان بسر می برند.

وی با تجلیل از زحمات پزشکان و کادر بیمارستانی گفت: ما آرزو می کنیم همه بچه های بیمار هر چه زودتر سلامتشان را بدست آورند، کودک ذات بازیگوش دارد و دیدن کودکان بر روی تخت بیمارستان قطعا تصویر دوست داشتی ای نیست.

چوبینه گفت: ما در این بازدید خانواده های بسیاری را دیدیم که به جای اینکه در روز کودک با کودکانشان در کانون گرم خانواده باشند در بیمارستان به سر می برند. ما هم امروز به بیمارستان آمدیم تا روز کودک را در کنار این کودکان و خانواده شان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: در این بازدید همچنین تلاش کردیم باارائه هدایا و یک شاخه گل، شادی را در دل کودکان جاری کنیم.

تاکید برای ساخت همراه سرا در نزدیکی بیمارستان های تخصصی

حمید چوبینه همچنین پیش از این بازدید، در جمع روسای بیمارستان تصریح کرد: بیمارستان کودکان از جمله بیمارستانهایی است که از سراسر کشور مراجعه کننده دارند و شهرداری وظیفه مهمان نوازی از آنها را دارد. بویژه میزبانی شایسته از افرادی که به لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار دارند.

چوبینه با بیان اینکه بهترین پزشکان متخصص در حوزه کودکان در این مرکز متمرکز هستند، ادامه داد: ما در بحث پزشکی هر خدمتی بتوانیم ارائه بدهیم قطعا سود آن به شهروندان خواهد رسید.

وی افزود: یکی از مباحث بسیار مهم برای همراهان بیمار، ایجاد همراسراها است. همین جا قول می دهم یک زمین متعلق به شهرداری در نزدیک ترین مکان به بیمارستان را برای تبدیل به همراه سرا با همراهی شهردار منطقه شش در اختیار بیمارستان قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: شهرداری در یک دوره درگیر سیاسی و انتخابات شد که همین موضوع موجب انباشت مطالبات شده بود. ما برخی از این مطالبات را پرداخت کردیم و در صدد هستیم قراردادیمان را با بیمارستانها افزایش دهیم.

گفتنی است در کنار این بازدید که موجب شادی کودکان و خانواده آن ها شد، برخورد بسیار نامناسب یکی از مسئولان بیمارستان با خبرنگاران باعث شد بازدید خبرنگاران نیمه تمام بماند. حال سوال این است حضور و فعالیت چنین مسئولانی در بیمارستان تخصصی کودکان، که نیاز به آرامش و رفتارهای دوستانه و صلح طلب دارند، چگونه توجیه می شود؟

کد N1978617

وبگردی