آفتاب

آخرین وضعیت باشگاه پدیده مشهد

آخرین وضعیت باشگاه پدیده مشهد

مدیر تیم فوتبال پدیده گفت:بر اساس توافقی که با بانک کوثر صورت گرفت، به قرارداد سال گذشته میان باشگاه پدیده و موسسه مالی کوثر یک سری متمم‌ها اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی در خصوص جلسه‌ای که میان مسئولان این باشگاه و موسسه اعتباری کوثر برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته همراه با مدیران باشگاه پدیده و همچنین یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم، جلسه‌ای بسیار خوب را با دکتر رضایی، مدیریت محترم موسسه مالی کوثر، قائم‌مقام محترم مجموعه کوثر و معاونین محترم مجموعه برگزار کردیم. خوشبختانه شاهد نگاه مثبت موسسه کوثر نسبت به حمایت از فوتبال خراسان بودیم.

وی در خصوص نتایج این جلسه خاطرنشان کرد: بر اساس توافقی که صورت گرفت، به قرارداد سال گذشته میان باشگاه پدیده و موسسه مالی کوثر یک سری متمم‌ها اضافه می‌شود و یک سری مباحث مربوط به هواداران نیز به صورت جدی‌تر فعال خواهدشد. مواردی همچون کارت‌های هواداری، کوثرکارت پدیده، افتتاح حساب و ... نیز از سوی دو مجموعه پدیده و کوثر پیگیری می‌‎شود.

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پدیده ضمن تمجید از موسسه مالی کوثر افزود: باید از دکتر رضایی و مجموعه پرتلاش کوثر تشکر ویژه‌ای داشته‌باشیم، در شرایطی که کمتر کسی به ورزش و تاثیرات مهم آن بر جامعه، به خصوص بر نسل جوان، توجه دارد، شاهد حمایت ویژه‌ای از سوی این عزیزان هستیم.

سرآسیایی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت هواداران در این طرح گفت: به حضور گسترده هواداران خونگرم پدیده در این طرح شدیدا نیاز داریم. یکی از بزرگ‌ترین عواملی که می‌تواند به ما در این خصوص کمک کند، افتتاح حساب و کارکرد حساب‌هاست. در نخستین گام بحث افتتاح حساب و کارت هواداری مطرح می‌شود و باید مردم و هواداران را تشویق کنیم تا به سرعت در این چند روزه برای کوثرکارت و کارت‌های هواداری به شعب کوثرمراجعه کنند تا تعداد حساب‌های مربوط به پدیده بالا برود تا از مساعدت‌ها بهره ببریم.

قائم‌مقام باشگاه پدیده تاکید کرد: شرایط ما مشخص است و همه از آن خبر دارند، واقعیت این است که این مسیر را باید تا انتهای فصل با عزت طی کنیم، ولی متاسفانه مباحث مالی شخصیت تیمی را هدف قرار داده و سعی داریم در کنار هواداران باغیرت پدیده از این گردنه سخت همچون گذشته عبور کنیم. اگر آنها چه با حضور معنوی خود در ورزشگاه و چه با شرکت در این طرح، پای کار نباشند، قطعا حفظ صدرنشینی لیگ و موفقیت در جام حذفی غیرممکن است.

سرآسیایی با اشاره به اهمیت حضور مدیران و پیشکسوتان فوتبال استان در این طرح اظهار کرد: امیدواریم در این طرحی که برای حمایت از باشگاه پدیده در نظر گرفته‌شده، انشالله شاهد حمایت چشمگیر خانواده ورزش و البته مدیران شهری و استانی باشیم. قطعا حضور این عزیزان و افتتاح حساب از سوی آنان می‌تواند اتفاق مثبتی در راستای فراگیر شدن شرکت در این طرح از سوی مردم فوتبال‌دوست خراسان باشد.

 

کد N1978314

وبگردی