آفتاب

4حلقه چاه و تصفیه خانه آب در رامسر از مدار خارج شد/ اعزام اکیپ عملیاتی به منطقه

4حلقه چاه و تصفیه خانه آب در رامسر از مدار خارج شد/ اعزام اکیپ عملیاتی به منطقه

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: به دنبال بارندگی و طغیان رودخانه و تخریب تاسیسات آبرسانی و نیز افزایش میزان کدورت آب، 4 حلقه چاه و به طور موقت تصفیه خانه آب رامسر از مدار خارج شدند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، حمیدرضا خدابخش پور با اشاره به بارندگی روز جمعه در شهرهای این استان اظهار داشت: در پی بارش باران و طغیان رودخانه، خط انتقال چاه های شماره 13-12-11  و نیز  اتاقک و خط انتقال چاه شماره یک شهر رامسر تخریب شد.

وی  ادامه داد: همچنین به دلیل افزایش میزان کدورت آب و لزوم حفظ سلامت شهروندان، تصفیه خانه آب شهر رامسر نیز به طور موقت از مدار فعالیت خارج شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه درحال حاضر آب شرب مشترکین این شهر از طریق 3 مخزن ذخیره به ظرفیت 26 هزار متر مکعب و 13 حلقه چاه تامین می شود، افزود:  به منظور آبرسانی به مناطقی که با کمبود و یا قطع آب مواجه هستند، تانکر سیار آبرسانی به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: به منظور بررسی وضعیت تاسیسات آبرسانی، تیم  عملیاتی به منطقه اعزام می شوند تا پس از پایان بارندگی و فروکش کردن طغیان رودخانه، عملیات تعمیرخطوط و تاسیسات آسیب دیده آغاز شود.

کد N1976876

وبگردی