آفتاب
یکی از رهبران حماس:

اسرائیل و عباس هر کدام به شکلی به مقاومت و غزه ضربه می زنند

اسرائیل و عباس هر کدام به شکلی به مقاومت و غزه ضربه می زنند

یکی از رهبران برجسته جنبش حماس تاکید کرد که آنچه رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین علیه مقاومت و غزه انجام می دهند، یک کار با شیوه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «اسامه الحمدان» یکی از رهبران برجسته حماس تصریح کرد که «طرف های فلسطینی، منطقه ای و بین المللی باید به همسویی اقدامات عباس و رژیم صهیونیستی علیه مقاومت توجه داشته باشند».

وی افزود:« تهدیدات عباس علیه مقاومت در نوارغزه تازگی ندارد، اما مساله مهم در این زمینه این است که این تهدیدات نشانگر تفکر وی و نگرش او به فضای ملی فلسطین است. وی اصلا فضای ملی مقاومتی فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را نمی بیند، بلکه تنها یک منطق را می فهمد و آن تسلیم شدن در برابر دیکته های اشغالگران است؛ بدون توجه به اینکه این خواسته ها به نفع ملت فلسطین است یا نه؟»

مسئول روابط بین الملل جنبش حماس خاطرنشان کرد که «در چشم انداز نزدیک، هیچ نشانه ای از رفتار ملی نزد عباس دیده نمی شود، بلکه وضعیت کنونی عباس نشانگر تداوم سلطه طلبی وی به نفع رژیم صهیونیستی و نه به خاطر مسائل ملی است».

وی افزود:«نشست اخیر شورای ملی در همین فضای تسلیم پذیری و خفت پذیری برگزار  و باعث شد مؤسسات فلسطینی به جای حرکت در مسیر خدمت به ملت فلسطین، به نفع رژیم صهیونیستی کار کنند».

کد N1976743

وبگردی