آفتاب

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و خصوصی

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و خصوصی

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای دولتی و خصوصی و نحوه برخورد با تخلفات و نحوه تخصیص وامهای کلان در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی در این هفته قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک و لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری - صنعتی، اصلاح محدوده سه منطقه تجاری-صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی با حضور تعدادی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی خواهد شد.

رای گیری در خصوص تقاضای حسن کامران برای "تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران و نشست با ریاست سازمان تامین اجتماعی و معاونان وی با موضوع بررسی وضعیت اقتصای سازمان تامین اجتماعی با رویکرد تحلیل آخرین گزارش منابع و مصارف این سازمان در دستور کار روز یکشنبه این کمیسیون قرار دارد.

جلسه کمیته پولی و بانکی در خصوص بررسی طرح تاسیس بانک توسعه جمهوری اسلامی و بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و خصوصی و نحوه برخورد با تخلفات و نحوه تخصیص وام‌های کلان در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

ادامه جلســه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ســـتاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت جمع‌بندی و ارائه گزارش نهایی به صحن علنی روز دوشنبه در کمیسیون اقتصادی برگزار خواهد شد.

ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران و جلسه هیأت رئیسه کمیسیون درخصوص نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح موجود در کمیسیون در دستور کار روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

کد N1975988

وبگردی