آفتاب

هدفم بازگشت باشکوه به استقلال است/ می‌توانستیم به بادران 3-4 گل بزنیم

هدفم بازگشت باشکوه به استقلال است/ می‌توانستیم به بادران 3-4 گل بزنیم

وینگر راست پای تیم اروند خرمشهر عنوان داشت که حق این تیم باخت مقابل بادران تهران نبود.

محمدجواد محمدی وینگر گلزن تیم اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص بازی با بادران تهران گفت: در 20 دقیقه ابتدایی بازی بسیار خوب بودیم و موقعیت‌های خیلی خوبی نیز نسیب‌مان شد. بعد از دقایق ابتدایی بازی حریف رو به بازی مستقیم و بازی هوایی آورد که همین موضوع کمی ما را اذیت کرد. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم 3 یا 4 گل به بادران بزنیم.

وی درخصوص کار کردن با اکبر میثاقیان نیز گفت: اولین سالی است که با اکبر آقا کار می‌کنم. انسان شریف، کاربلد و قدرتمندی هستند و از اینکه فوتبال از ایشان یاد می‌گیرم خوشحالم. به نظرم جای اکبر آقا لیگ یک نیست و امیدوارم باهم به لیگ برتر برویم.

محمدی در پاسخ به اینکه هدفش در لیگ یک امسال چیست گفت: هدفم آقای گلی است. 3 بازی کردم و 2 گل به ثمر رساندم و این من را قانع نمی‌کند و قطعا بیشتر تلاش خواهم کرد تا موفقیت‌های بیشتری کسب کنم. هدفم بازگشت باشکوه به استقلال است و امیدوارم در مرحله اول با اروند به لیگ برتر برسم و اگر چنین نشد، روزهای خوشی را با این تیم رقم بزنم.

وینگر استقلال که به طور قرضی در اروند است در خاتمه عنوان داشت: به دور از حاشیه و هرگونه فعالیت غیرورزشی، درحال آماده سازی خودم هستم. سخت تمرین می‌کنم و می‌خواهم امسال بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. امیدوارم هواداران اروند نیز همانند هفته‌های قبل به کمک ما بیایند و باگرفتن 100درصد امتیازهای خانگی، کمک شایانی به ما در راه رسیدن به لیگ برتر کنند.

کد N1974990

وبگردی