آفتاب

جبهه مقاومت باید برنامه کامل و استراتژیک داشته باشد

جبهه مقاومت باید برنامه کامل و استراتژیک داشته باشد

نماینده جنبش حماس در تهران با تاکید بر این‌که رژیم صهیونیستی تنها زبان قدرت و نظامی را می‌داند، گفت: جبهه مقاومت باید به طور جدی علیه رژیم صهیونیستی اقدامات خود را در قالب یک برنامه واحد کامل و استراتژیک انجام دهد.

به گزارش ایسنا، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران طی سخنانی در اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی با اشاره به راهپیمایی‌های بازگشت، اظهار کرد: راهپیمایی و تظاهرات بازگشت فلسطینی‌ها و برداشته شدن محاصره از غزه دو هدف دارد که یک هدف آن انجام تظاهرات مسالمت‌آمیز و در سطح بین‌المللی است و آن هم خطاب به رژیم صهیونیستی که اصلا شیوه و روش مسالمت‌آمیز را متوجه نمی‌شوند.

[p]وی افزود: 70 سال از اشغال این سرزمین می‌گذرد و رژیم صهیونیستی تنها زبان قدرت و نظامی را می‌داند و راه و روش مسالمت‌آمیز در فرهنگ صهیونیست‌ها راهی ندارد.

[p]نماینده جنبش حماس در تهران بیان کرد: امروز اگر نخست‌وزیری در رژیم صهیونیستی پیروز انتخاباتشان می‌شود باید فلسطینی‌های بیشتری را بکشد و اقدامات خشونت‌آمیز انجام داد.

[p]قدومی همچنین بیان کرد: هدف اولی که مردم فلسطین آن را دنبال می‌کنند روش مسالمت آمیزی است که می‌خواهند مانند سایر مردم در کشور خود زندگی کنند، اما رژیم صهیونیستی اقدامات غیرقانونی را نسبت به این مردم در پیش گرفته است، در حالی که این حق فلسطینی‌هاست که در سرزمین خود زندگی کنند.

[p]وی همچنین بیان کرد: جبهه مقاومت به طور جدی علیه رژیم صهیونیستی اقدامات خود را انجام می‌دهد، اما معتقدم که باید گروه‌های مقاومت با یکدیگر متحد باشند تا بتوانند کار بزرگ خود را کامل کنند، در واقع برنامه واحد واستراتژیک باید بین نیروهای مقاومت وجود داشته باشد.

انتهای پیام

کد N1974866

وبگردی