آفتاب

مومنی: مشکل استقلال گل سازی است / برای هماهنگی به زمان نیاز داریم

مومنی: مشکل استقلال گل سازی است / برای هماهنگی به زمان نیاز داریم

پیشکسوت استقلال می گوید جانشینی بازیکنان قدیمی در استقلال زمان بر است.

به گزارش ایلنا، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال و رئیس آکادمی این باشگاه در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال باید در 10 دقیقه ابتدایی 3 گل می‌زد. برخلاف خیلی‌ها معتقدم مشکل ما گلزنی نیست بلکه مشکل گل سازی است. در حال حاضر استراتژی استقلال در خط دفاعی عالی و تثبیت شده است. مطمئناً کادر فنی در تلاش است تا مانند خط دفاعی، خط تهاجمی را هم به شرایط ایده آل برسانند اما این نیاز به زمان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به جدایی عناصر اصلی فصل گذشته، جایگزین کردن آنها واقعاً کار دشواریست. هواداران حق دارند پیگیر شرایط تیم باشند اما باید صبور هم باشند. باید توجه کرد که ابزار بوجود آورنده یک شرایط ایده‌آل برای استقلال به موقع بوجود نیامده و‌ هماهنگی مورد نظر احتیاج به زمان دارد. همه انتظار استقلال پارسال را دارند اما باید بدانند که فصل گذشته، گذشته و مدیریت فعلی با سختی‌های زیاد در تلاش است تا شرایط را بهبود ببخشد. با این وضعیت پیروزی خارج از خانه دستاورد خوبی برای استقلال بود.

مومنی درباره حضور جوانان در ترکیب اصلی گفت: حضور کسانی مثل صیادمنش در زمین برای دیگر بازیکنان جوان انگیزه ایجاد می‌کند. اگر صیادمنش‌ها عملکرد خوبی از خودشان نشان دهند، شفر را مجاب می‌کنند که زمان بیشتری را برای حضور آنها در زمین اختصاص دهد. چه بسا باعث شود تا تمایل مربی برای جذب جوانان آکادمی استقلال یا دیگر تیم‌ها بیشتر شود. البته نکته بسیار مهم این است که بازیکنان با تجربه وظیفه دارند چه در زمین و چه در خارج از زمین به آنها کمک و حمایتشان کنند تا در بن بست فکری و فیزیکی گیر نکنند.

این پیشکسوت استقلال در بخش پایانی مصاحبه‌اش گفت: بعد از بازی دوم با نفت مسجد سلیمان و با شروع تعطیلات دو هفته‌ای، استقلال فرصت خوبی دارد که شرایطش را بهبود بخشد. همه چیز در تمرین زیاد به وجود می‌آید. بدون تردید بازیکنان و کادرفنی به عشق هواداران تلاششان را می‌کنند تا به وحدت تاکتیکی بیشتر و بهتر برسند. من از هواداران استقلال تشکر می‌کنم، چه آنهایی که پیشنهاد می‌دهند و چه آنهایی که انتقاد می‌کنند. اما خواهشم از عزیزانی که انتقاد می‌کنند این است تا در کنار انتقادشان، راهکار بدهند نه اینکه از گذشته بگویند. شک نکنید مسئولین باشگاه به این صحبت‌ها توجه می‌کنند و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

کد N1974309

وبگردی