آفتاب

پنجمین روز از تجمعات اعتراضی کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج/مسئولان برای راه‌اندازی این مرکز درمانی دست به دست هم دهند

پنجمین روز از تجمعات اعتراضی کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج/مسئولان برای راه‌اندازی این مرکز درمانی دست به دست هم دهند

کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج برای پیگیری مطالبات مزدی یازده ماهه‌شان و سرنوشت بیمارستان، برای پنجمین روز متوالی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در اعتراض به وضعیت بلاتکلیفی بیمارستان و عدم پرداخت معوقات مزدی یازده ماهه‌شان، وارد روز پنجم خود شد.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج)به ایلنا، گفت: بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان، امروز نیز مانند روزهای گذشته در خیابان اصلی روبروی بیمارستان تجمعی اعتراضی برای رسیدگی به وضعیت بیمارستان و مطالبات مزدی یازده ماهه‌شان برگزار کرده‌اند.

وی توضیح داد: از ابتدای امسال تاکنون، کارکنان بیمارستان یازده تجمع برای پیگیری مطالباتشان برگزار کرده‌اند. از افتتاح این بیمارستان، تقریبا ۲۸ سال می‌گذرد. از دو سال پیش، مشکلاتی که ما این روزها با آنها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، آغاز شدند.

طاهری تصریح کرد: به‌رغم تمامی این مشکلات و تجمعات اعتراضی‌ای که در طول سال جاری برگزار شده، آن گروه از پرسنل بیمارستان که بخش‌هایشان هم‌چنان فعال است، با وظیفه‌شناسی تمام، بر سر پست‌های خود حاضر شده و مشغول ارائه خدمات به مراجعان و بیماران بوده‌اند.

وی در خصوص تحصن روز گذشته اظهار داشت: آن تجمع اعتراضی در کمال آرامش و بدون هیچ‌گونه تنش و درگیری‌ای برگزار شد. البته کسی از مسئولان و مقامات مربوطه، بین تجمع‌کنندگان حضور نیافت و هیچ نشستی هم برای پیگیری مشکلات بیمارستان، با کارکنان معترض برگزار نشد.     

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج در پایان، گفت: ما از مسئولان و مقامات مختلف مربوطه در مجلس، استانداری، سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز، شورای شهر و... می‌خواهیم که کمک کرده، دست به دست هم دهند و با همیاری یکدیگر و کارکنان بیمارستان، این مرکز درمانی بزرگ را احیا کنند. باید کمک شود تا دیگر دلیلی برای این همه اعتراض و تجمع وجود نداشته باشد و متعاقبا، بهانه‌ای به‌دست دشمنان نظام برای تبلیغات منفی داده نشود.

کد N1974029

وبگردی