آفتاب

مظلومی:به استقلال کمک خواهیم کرد/از برد پرسپولیس خوشحال شدم

مظلومی:به استقلال کمک خواهیم کرد/از برد پرسپولیس خوشحال شدم

پرویز مظلومی سرمربی سابق و سخنگوی فعلی کمیته فنی استان اعلام کرد نقش این کمیته کمک به شفر است در حالی که قرار است از این پس، جذب بازیکن جدید با نظر این کمیته باشد

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی سرمربی سابق و سخنگوی فعلی کمیته فنی استقلال اعلام کرد نقش این کمیته کمک به شفر است در حالی که قرار است از این پس، جذب بازیکن جدید با نظر این کمیته باشد و حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده‌ای نزدیک این موضوع به چالش اصلی بین این کمیته و شفر تبدیل شود. گفت و گوی مظلومی با ایلنا را بخوانید.

بعد از جلسه کمیته فنی شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است یک دستیار به کادر شفر اضافه شود، وجود داشت. چنین موضوعی درست است؟

ما نه بازیکن به شفر معرفی کردیم و نه دستیار. خود شفر باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. او اگر بخواهد کسی را بیاورد به ما اعلام می‌کند و ما هم در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنیم. ما آمده‌ایم که به شفر کمک کنیم تا زمانی هم که باشگاه از شفر حمایت کند، تمام قد از شفر و کادرش پشتیبانی خواهیم کرد.

حتی اعلام شد قرار است از بین 10 پیشکسوت 4 نفر نهایی شده و از بین ‌آن‌ها یک نفر به عنوان دستیار معرفی گردد؟

همان‌طور که گفتم چنین چیزی صحت ندارد و شفر چیزی را به ما مبنی بر اینکه نیاز به دستیار دارد، اعلام نکرده. هروقت چنین چیزی صحت داشته باشد به عنوان کمیته فنی این موضوع را بررسی می‌کنیم.

اما خیلی‌ها از عملکرد این بازیکنان خارجی رضایت ندارند؟

ما دیگر کاری به گذشته نداریم. تلاش می‌کنیم که دیگر در آینده از این اتفاقات نیفتاد. از این به بعد هر بازیکنی به استقلال بیاید باید از فیلترهای مختلفی عبور کند تا شایستگی‌هایش مشخص شود. دیگر این نیست که بازیکنی را بگیریم تا الکی روی نیمکت بنشیند. بازیکنی جذب خواهد شد که به کار باشگاه بیاید.

آیا کمیته فنی در تمرینات هم حاضر خواهد شد؟

نقش اصلی کمیته فنی نظارت بر تیم و تمرینات است. شفر حتی بخواهد ما به وی مشورت هم خواهیم داد اما در وهله اصلی ما نظرات و دیدگاه‌های خود را در اختیار مدیریت باشگاه و شخص آقای فتحی خواهیم داد. حتی صورتجلسه اولین جلسه را هم در اختیار مدیریت باشگاه قرار دادیم.

خیلی‌ها می‌گویند سرمربی‌ها با کمیته فنی زیاد رابطه خوبی ندارند، چون ممکن است  روزی جای سرمربی رادر تیم بگیرند؟

کدام کمیته فنی جای مربی را گرفته، حتی کمیته فنی زمان مربیگری من هم در استقلال وجود داشت و آقایان پورحیدری و عبداللهی و حتی خدابیامرز ناصرخان هم عضو این کمیته بودند. اینها همه شیطنت است، به نظر من خود شفر هم باید عضو کمیته فنی باشد. من با خود وی چندبار رو در رو صحبت کرده‌ام. او آدم مشورت‌پذیری است.

استقلال هم مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری رسید؟

بازی‌های حذفی همیشه سخت و حساس است و با توجه به این بازیکنانی که در تیم آسیب دیدگی دارند کار سختی را مقابل این تیم خوزستانی داشتیم اما با انگیزه‌ای که بازیکنان داشتند، تلاش کردند و پیروزی را به دست اوردند

پرسپولیس هم مقابل السد قطر یک پیروزی بزرگ را کسب کرد

به عنوان یک ایرانی خوشحال شدم پرسپولیس السد راشکست داد زیرا افتخار آن برای فوتبال ایران خواهد بود. پرسپولیس توانایی قهرمان شدن در اسیا رادارد.

 

 

 

کد N1973719

وبگردی