آفتاب

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران به تئاترشهر رفت/اجرای دو نمایش تالارهای چهارسو و قشقایی تمدید شد

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران به تئاترشهر رفت/اجرای دو نمایش تالارهای چهارسو و قشقایی تمدید شد

نمایش‌های «مرگ و پنگوئن» به کارگردانی پیام دهکردی در تالارچهارسو و «عنداز مطالبه» به کارگردانی سامان خلیلیان در تالار قشقایی و همچنین حضور ولی‌الله شجاع پوریان معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران در تئاترشهر برای تماشای یک نمایش، دو خبر از این مجموعه تئاتری است.

به گزارش ایلنا، ولی‌الله شجاع پوریان معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تهران سه‌شنبه دهم با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از نمایش «عند از مطالبه» به کارگردانی سامان خلیلیان دیدن کرد.

وی پس از پایان اجرا با حضور در پشت صحنه با نویسنده، کارگردان و عوامل اجرایی نمایش دیدار و از آنها برای به صحنه بردن این اثر نمایشی قدردانی کرد. این در حالی است که اتابک نادری، منوچهر اکبرلو، امیر کربلایی زاده، سامان ارسطو، ژاکلین آواره از جمله هنرمندانی بودند که به عنوان مهمان ویژه در اجرای یاد شده حضور داشتند.

نمایش «عند از مطالبه» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی سامان خلیلیان هر روز ساعت ۱۹ با بازی پروا آقاجانی، ابتسام بغلانی، جواد پولادی، آتیه جاوید، حسام‌خلیل‌نژاد، محمد زوار بیریا، مرتضی شاه کرم، الهه شه پرست، احمد صمیمی، سلمان فرخنده، سید علی موسویان در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

اجرای دو نمایش تالارهای چهارسو و قشقایی تمدید شد

اجرای دو نمایش به صحنه رفته در تالارهای چهارسو و قشقایی مجموعه تئاتر شهر تا روز جمعه بیستم مهرماه تمدید شد.

اجرای نمایش‌های «مرگ و پنگوئن» به کارگردانی پیام دهکردی در تالارچهارسو و «عنداز مطالبه» به کارگردانی سامان خلیلیان در تالار قشقایی تا روز جمعه بیستم مهر تمدید شد.

نمایش «مرگ و پنگوئن» به نویسندگی محمدچرم شیر، کارگردانی پیام دهکردی و بازی مهران امام‌بخش، عباس جمالی، محمدحسین زیگساری، محمد شهباز طهرانی، فرید قبادی، عارفه لک، امین موحدی‌پور، باران وقارکاشانی هر روز ساعت ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

نمایش «عند از مطالبه» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی سامان خلیلیان هر روز ساعت ۱۹ با بازی پروا آقاجانی، ابتسام بغلانی، جواد پولادی، آتیه جاوید، حسام‌خلیل نژاد، محمد زوار بیریا، مرتضی شاه کرم، الهه شه پرست، احمد صمیمی، سلمان فرخنده، سید علی موسویان در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

کد N1973663

وبگردی