آفتاب

بررسی شرایط پذیرش دانشجویان خارج از کشور در کمیسیون آموزش/ فرصت دو هفته‌ای به وزیر علوم

بررسی شرایط پذیرش دانشجویان خارج از کشور در کمیسیون آموزش/ فرصت دو هفته‌ای به وزیر علوم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اعلام شد وزارت علوم دانشجویان را با گذراندن حداقل یک ترم و وزارت بهداشت در صورت پذیرش در دانشگاه‌های معتبر دانشجویان را با گذراندن ۳۶ واحد درسی پذیرش خواهد کرد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون در دو بخش برگزار شد که بررسی موضوع انتقال دانشجویان دانشجویان خارج از کشور و سوال پنج نفر از نمایندگان از وزیر علوم در دستور کار کمیسیون قرار داشت. 

وی ادامه داد: در بخش نخست، در خدمت مسئولان وزرات‌خانه‌های علوم و بهداشت بودیم که توضیحاتی در خصوص انتقال دانشجویان خارج از کشور ارائه کردند و به سوال اعضای کمیسیون پاسخ داده شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: همچنین در این جلسه اعلام شد وزارت علوم دانشجویان را با گذراندن حداقل یک ترم و وزارت بهداشت در صورت پذیرش در دانشگاه‌های معتبر دانشجویان را با گذراندن ۳۶ واحد درسی پذیرش خواهد کرد. 

وی ادامه داد: در بخش دوم جلسه هم میزبان وزیر علوم جهت پاسخگویی به سوالات پنج تن از نمایندگان بودیم که در همین رابطه دامادی از پاسخ‌های وزیر قانع شده و کامران، کوچکی‌نژاد، خادمی و بافرانی فرصتی دو هفته‌ای را برای ارائه پاسخ قانع‌کننده در نظر گرفتند. 

کد N1973223

وبگردی