آفتاب
از سوی صالحی امیری انجام شد؛

تدوین برنامه استراتژیک کمیته ملی المپیک با رویکرد ۸ ساله

تدوین برنامه استراتژیک کمیته ملی المپیک با رویکرد ۸ ساله

رئیس کمیته ملی المپیک با لحاظ کردن ۱۵ محور کلی، برنامه استراتژیک این کمیته را با رویکرد هشت ساله تدوین کرده است؛ این برنامه امروز در نشستی ویژه بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین اقدامات کمیته ملی المپیک در دوره مدیریت فعلی، تدوین برنامه استراتژیک است. این برنامه طی ماه های گذشته توسط سیدرضا صالحی امیری رئیس این کمیته بررسی و با لحاظ کردن ۱۵ گام کلی، نهایی شده است. 

نگاه انسانی و اخلاقی به ورزش قهرمانی، ثبات و آرامش در ورزش، هماهنگی، همگرایی و انسجام اجزا و ارکان ورزش، دیپلماسی فعال ورزشی، استفاده از ظرفیت ملی برای توسعه ورزش قهرمانی، تشکیل و توسعه کمیسیون ها، ارتقا جایگاه کمیته ملی المپیک، شفافیت در تمام اقدامات و تصمیمات کمیته ملی المپیک، بازسازی و نوسازی تجهیزات و امکانات ورزشی در تمام سطوح، استفاده از ظرفیت نخبگان و بزرگان ورزش، عدالت محوری در تمام تصمیمات و اقدامات و نفی نگاه تبعیض آمیز، نفی نگاه جنسیتی (توجه به ورزش بانوان) و رویکرد استراتژیک به توسعه ورزش قهرمانی، گام های تعریف شده در برنامه استراتژیک کمیته ملی المپیک هستند. 

برنامه استراتژیک کمیته ملی المپیک امروز سه شنبه در نشستی ویژه و با حضور شخصِ صالحی امیری همراه با دیگر اعضای هیات اجرایی و هیات رئیسه این کمیته مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت تا تصویب شود.

 برای برگزاری این نشست، علاوه بر اعضای هیات اجرایی از روسای برخی فدراسیون ها نیز دعوت شده است که رسول خادم و مهدی علی نژاد روسای فدراسیون های کشتی و ووشو از آن جمله هستند. 

کد N1972862

وبگردی