آفتاب

اخلاقی رئیس کمیته فنی کشتی مدارس جهان شد

اخلاقی رئیس کمیته فنی کشتی مدارس جهان شد

همشهری آنلاین: رئیس انجمن کشتی دانش‌آموزی در ابلاغی از سوی لورنت پترینکا، رئیس فدراسیون جهانی مدارس جهان به عنوان مسئول کمیته فنی کشتی مدارس جهان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی، در حکمی که از سوی فدراسیون ورزش مدارس جهان خطاب به حبیب‌اله اخلاقی صادر شده، آمده است:

در آخرین کمیته مدیریتی که در روزهای 15 و 16 سپتامبر 2018 در بروکسل برگزار شد جایگاه کاندیداتوری شما برای کمیته کشتی مدارس جهان بررسی شد. از طرف کمیته اجرایی، من خرسند هستم که به شما اطلاع دهم با توجه به تخصص شما به عنوان رئیس کمیته فنی کشتی مدارس جهان برای مدت 4 سال منصوب می‌شوید. شما از طریق همکاری با کمیته مسابقات ISF هماهنگی لازم را به عمل آورده و گزارش را به کمیته اجرایی ارسال نمایید. ما از شما متشکریم که متعهد به همکاری بیشتر با ISF شده‌اید. ما یقین داریم که کار شما در کمیته کشتی پیشرفت خواهد کرد و با علاقه در گسترش اهداف، ارزش‌ها و سنت‌های جنبش ورزشی بین‌المللی مدارس کمک خواهید کرد. اطلاعات در وب سایت ISF به اطلاع عموم اعضاء رسانده خواهد شد.

ارادتمند: لورنت پترینکا - رئیس ISF

لازم به ذکر است آقای حبیب‌اله اخلاقی معلم تربیت بدنی و ورزش و دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستند و در کارنامه خود حضور در المپیک لندن و ریو و قهرمانی در مسابقات کشتی در سطح ملی، آسیایی و جهانی را دارا می‌باشد. وی همچنین مسئول انیستو بین‌المللی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و مسئول انجمن کشتی دانش‌آموزان می‌باشد. وی در هدایت تیم ملی دانش‌آموزی در مسابقات کشتی مدارس جهان در کشور مغرب مقام قهرمانی جهان را کسب نمود. در این گزارش به نقل از امور بین‌الملل فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اعلام گردید ایشان اولین فردی از ایران است که توانسته است با شایستگی کرسی رسمی مسئول کمیته فنی فدراسیون ورزش مدارس جهان را کسب نماید.

 

کد N1972083

وبگردی