آفتاب

دیگر چه چیزی می‌توانید از لوکا مودریچ بخواهید؟

دیگر چه چیزی می‌توانید از لوکا مودریچ بخواهید؟

زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی گفته کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بازیکنان دنیا هستند اما 2018، سال لوکا مودریچ بوده است.

به گزارش ایلنا، مودریچ اخیرا به‌عنوان بهترین بازیکن سال فیفا برگزیده شد. او در جام جهانی به همراه تیم کرواسی به فینال راه یافته بود. مسی و رونالدو در سال‌های اخیر روی هم 10بار توپ طلا را برده‌اند اما دالیچ گفته که مودریچ می‌تواند به روند آنها خاتمه دهد. او می‌گوید: «مودریچ کاملا شایسته این جایزه (بهترین بازیکن فیفا) بود. او بهترین بازیکن جام باشگاه‌های جهان در ابوظبی بود، و سپس لیگ قهرمانان را فتح کرد و در نهایت کرواسی را به رده دوم جام جهانی رساند و بهترین بازیکن جام هم شد.

دیگر چه چیزی می‌توانید از او بخواهید؟ من می‌دانم که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان دنیا هستند اما امسال سال لوکا مودریچ بوده است. او کاپیتان ماست و مهم‌ترین بازیکن تیم ماست. او هر قهرمانی‌ای که ممکن بوده را با رئال‌مادرید به‌دست آورده است. چیزی که او نیاز داشت یک نتیجه عالی با تیم ملی بود که او با دومی در جام جهانی به‌دست آورد. او رهبر تیم بود و کاپیتانی واقعی بود و تمام مدت با تمام وجود بازی کرد. او شایسته این ستایشی است که از او می‌شود. او فردی بزرگ هم هست و حالا در بهترین فرم دوران بازی‌اش قرار دارد.»

دالیچ همچنین گفته که کرواسی در جام ملت‌های اروپا نمایش خوبی خواهد داشت: «ما مسیری طولانی را پیمودیم و سخت بتوان از جام جهانی بهتر عمل کرد، چون رقابت بسیار بالاست اما ما تمام تلاش خود را برای جام ملت‌ها خواهیم داشت.»

کد N1971473

وبگردی