آفتاب

نگاهی بر آمار کیفی بازار مناقصات و مزایدات ایران ، در یک سوم اولی سال 97

نگاهی بر آمار کیفی بازار مناقصات و مزایدات ایران ، در یک سوم اولی سال 97

بازار مناقصات و مزایدات جهان، از بازارهای داغی است که هر روزه عرضه کنندگان و تقاضاگران زیادی در آن مشارکت دارند. تولیدکنندگان کالا و خدمات ایرانی نیز از این امر مستثنی نیستند .

بازار مناقصات و مزایدات جهان، از بازارهای داغی است که هر روزه عرضه کنندگان و تقاضاگران زیادی در آن مشارکت دارند. تولیدکنندگان کالا و خدمات ایرانی نیز از این امر مستثنی نیستند .
حضور و مشارکت مناقصه گزاران و مزایده گزاران از یک سو و تلاش پیمانکاران و مناقصه گران از سوی دیگر باعث شده نیاز به یک منبع آگاه از کلیه اخبار مناقصات و مزایدات سراسر کشور بیش از پیش پررنگ شود.
بنابر آمارهای منبع خبری مناقصات و مزایدات ایران ، در پایان سال گذشته ، افزایش چشم گیری در تعداد معاملات از طریق استعلام وجود داشته که در سال جدید رفته رفته تغییراتی داشته است.
در خصوص مزایدات :
با توجه به شرایط بازار و تحریم های پیش رو ، از آنجایی که بسیاری از شرکت ها و کارخانجات در شرف تغییر کاربری و یا تغییر استراتژی شغلی هستند ، مزایده املاک کارخانجات ، ماشین آلات صنعتی و نیز سایر صنایع وابسته داغتر از قبل شده است.
مدیران آگاه که نیاز به خریداری چنین کالاهایی دارند از موقعیت به وجود آمده، بهترین بهره برداری را می نمایند و با گرفتن اخبار مزایدات از سایت مزایدات ایران در هر یک از مزایدات مورد نیاز خود شرکت می کنند.تا املاک و یا ماشین آلات ، تجهیزات مورد نظر را خریداری کنند.
در خصوص مناقصات نیز ، وضعیت اقتصادی ، ارگانها را به سمتی کشانده که با محوریت استراتژی مدیریت هزینه به برگزاری مناقصات تمایل بیشتری داشته باشند ، تا به واسطه آن بتوانند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه نمایند. در اینجا عرضه کنندگان کالا و خدمات ایرانی می توانند بهترین بازار برای ارائه را بیابند و با دریافت آگهی مناقصه تخصصی خود ، از پایگاه مناقصات در آن شرکت کرده و بهره ببرند .
همه اینها با نقش آفرینی یک مبادله گر اطلاعات امکان پذیر است: مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها
مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها ، با هدف  تسهیل و شفافیت در بازار معاملات ایران در سال  1380 بنیان گذاری شد. و تا کنون با ارائه صحیح و به موقع اطلاعات مناقصه ، مزایده و استعلام به مردم ایران خدمت نموده است.
مخاطبین این اطلاعات نیز با وفاداری به سایت مناقصات از آن حمایت کرده و باعت رشد آن شده اند.
- چطور مناقصات ، مزایدات یا استعلام های حوزه کاری خودم را دریافت کنم ؟
آمارها نشان می دهد ، بیشتر مخاطبان سایت مناقصات ، تمایل دارند اطلاعات مربوط به گروه شغلی خود را دریافت کنند به همین منظور
در سایت پایگاه مناقصات علاوه بر اینکه امکان دسترسی به اخبار مناقصات و مزایدات تخصصی خود را دارید ، می توانید مناقصات ، مزایدات و استعلام های شهر خود را تفکیک و مشاهده کنید.
- چه وقت می توانم اطلاعات استعلام ، مناقصات و مزایدات مورد نیازم را دریافت کنم؟
در هر زمان از شبانه روز امکان دریافت آخرین اخبار استعلام ها ، مناقصه ها و مزایده ها را دارید چرا که اطلاعات به صورت لحظه ای و بلافاصله پس از انتشار در منابع مهم ، در سایت مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد  داده ها منتشر می شود .
من نیاز به مشاوره دارم؟ 5- 88349670 -021 با این شماره تماس گرفته و در خصوص مناقصات ، مزایدات و استعلام ها از کارشناسان این حرفه مشاوره بگیرید.
کد N1971052

وبگردی