آفتاب

ایرانپوریان: فقط حرف زدن در مورد قهرمانی راحت است / دیگر دوست ندارم در مورد تیم ملی صحبت کنم

ایرانپوریان: فقط حرف زدن در مورد قهرمانی راحت است / دیگر دوست ندارم در مورد تیم ملی صحبت کنم

مدافع راست سپاهان در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و کار سختی مقابل نفتی‌ها داشتیم. حریف خیلی خوب و جانانه بازی کرد و فراتر از انتظار ما ظاهر شد ولی خوشبختانه با تلاش بچه‌ها و تدابیر کادرفنی پیروز شدیم.

وی در مورد گلزنی سپاهان روی توپ‌های هوایی در این بازی گفت: زمین چمن کمی مشکل داشت ولی طوری نبود که مانع بازی زمینی ما شود و ما فرصت‌های زیادی روی کارهای ترکیبی زمینی انجام دادیم ولی گل‌هایمان روی توپ‌های هوایی به ثمر رسید. سپاهان بازیکنان خوب زیادی دارد که اجازه می‌دهد تنوع تاکتیکی در ترکیب داشته باشیم.

مدافع راست سپاهان در ادامه عنوان کرد: ما بازیکنان خوبی در ترکیب داریم و نیمکت خیلی خوبی هم داریم. خیلی از نفرات خوب و با کیفیت ما روی نیمکت هستند که بازی به آنها کمتر می‌رسد ولی از بهترین‌‌های لیگ هستند. برای مثال هم پستی خودم حسن جعفری بازیکن خیلی خوب و با قابلیت‌های بالایی است که در تمرینات این را می‌بینیم که سطح بازیکنان چقدر نزدیک به هم است و همین موضوع یک تیم قدرتمند از ما ساخته است.

ایرانپوریان در مورد اینکه هواداران از آنها انتظار قهرمانی دارند گفت: صحبت کردن از قهرمانی راحت است ولی فعلا زود است در این مورد صحبت کنیم چرا که کار دشواری است و به خیلی عوامل بستگی دارد. ما در لیگ تیم‌های خوب زیادی داریم که هدف آنها هم قهرمانی است ولی همه تلاشمان را می‌کنیم که هر بازی هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد پاس گلش در بازی با نفت مسجد سلیمان هم اظهار داشت: خوشحالم که توانستم برای تیم مفید واقع شوم. سبک بازی سپاهان به شکلی است که حتی مدافعان هم در حملات شرکت می‌کنند و اگر دقت کنید هم من و هم سایر نفرات دفاعی ما در بازی‌های گذشته یا گل زدند یا پاس گل دادند.

مدافع راست سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود از پنالتی نزدن در بازی مقابل فولاد ناراحت شده گفت: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و مهم نیست چه کسی پنالتی می‌زند و مهم موفقیت تیم است. اتفاقا آقای قلعه‌نویی ابتدا به من گفت پنالتی بزنم ولی استنلی دوست داشت این کار را انجام دهد و من هم مشکلی نداشتم و خدا را شکر آن توپ گل شد.

ایرانپوریان در پایان در مورد اینکه آیا به تیم ملی فکر می‌کند یا نه اظهار داشت: دیگر دوست ندارم در مورد تیم ملی صحبت کنم.

کد N1970740

وبگردی