آفتاب

دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید

دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید

ششمین دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره کارشناسی ارشد رشته‌‌‌های ژئوپلیتیک، مدیریت بحران و مدیریت آموزش دفاعی با حضور معاون هماهنگ‌‌‌کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری در این مراسم طی سخنانی گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان با نثار ارزشمندترین سرمایه خود باعث شدند که امروز ما سربلند در برابر قدرت‌‌‌های جهانی قد علم کنیم. آنچه که داریم و به آن افتخار می‌‌کنیم به پاس خون این عزیزان است و به همین دلیل باید یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس قهرمانانی را داشتیم که با نثار خون خود صحنه جنگ را مدیریت کردند و هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتند و امروز این صحنه نبرد به ما واگذار شده است تا در میادین دیگر، دشمن خود را شکست دهیم.

رئیس ستاد ارتش اضافه کرد: دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید، اگرچه در جنگ سخت متوجه توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح ما شده است اما در صحنه‌‌‌های دیگر سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارد که با توکل بر خداوند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم در این زمینه نیز مایوس خواهد شد.

همچنین در این مراسم، امیر سرتیپ دوم حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) اظهار داشت: براساس نیاز نیروهای مسلح و ارتش و برپایه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، با بهره‌‌‌‌گیری از تجارب اساتید مجرب و فرهیخته تاکنون پنج دوره مشترک و مرکب تشکیل شده است که فارغ‌‌التحصیلان این دوره‌‌ها در مناصب حیاتی ارتش در حال انجام وظیفه هستند.

وی افزود: دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌‌‌های ژئوپلیتیک، مدیریت بحران و مدیریت آموزش از طریق کنکور و با انجام مصاحبه اختصاصی توسط این دانشگاه انجام می‌‌‌شود، پذیرفته شده‌اند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) اضافه کرد: دافوس تنها مرکز علمی است که دارای رشته ژئوپلیتیک بوده و این یک امتیاز برای این دانشگاه محسوب می‌شود.

کد N1970401

وبگردی