آفتاب

ارتباط بین دانشگاه‌های مادر و صنعتی بیشتر شود/با "طرح آمایش"می‌توان به اهداف اقتصادمقاومتی رسید

ارتباط بین دانشگاه‌های مادر و صنعتی بیشتر شود/با "طرح آمایش"می‌توان به اهداف اقتصادمقاومتی رسید

نماینده وزیر علوم در آذربایجان غربی با تاکید بر گسترش ارتباط میان دانشگاه‌های مادر و صنعتی، گفت: طرح آمایش سبب ارتباط میان دانشگاه‌های مادر و سایر دانشگاه‌ها می‌شود و می‌توان با این طرح به اهداف اقتصاد مقاومتی رسید.

به گزارش ایسنا رحیم حب‌النقی، رییس دانشگاه ارومیه در مراسم تکریم رییس سابق و معارفه رییس جدید دانشگاه صنعتی ارومیه، اظهار کرد: برای پیشرفت دانشگاه‌های کشور باید ارتباط میان دانشگاه‌های مادر و صنعتی بیشتر شود که این ارتباط در آذربایجان غربی بسیار تنگاتنگ است.

وی افزود: دکتر عبداللهی شریف در طول مدت مدیریت خود خدمات شایانی به دانشگاه داشته‌اند و مشکلات عدیده‌ای را رفع کرده‌اند که شایسته تقدیر است.

حب النقی در خصوص پست خطیر مدیریت دانشگاه، تاکید کرد: ریاست در دانشگاه بسیار دشوار است، چرا که باید رئیس با سه قشر دانشجو، کارمند و استاد ارتباط تنگاتنگی داشته باشد و باید نیازها و خواسته‌های هر سه قشر را رفع کند.

وی ادامه داد: با مشکلات اقتصادی اخیر که در کشور وجود دارد و کاهش بودجه‌های دانشگاه در تمامی بخش‌ها مدیریت دانشگاه را دشوار می‌کند که با همت رؤسای دانشگاه بسیاری از این مشکلات در دانشگاه رفع شده و برخی از مشکلات باقی مانده نیز رفع می‌شود.

به گزارش ایسنا طی مراسمی از خدمات عبدالهی شریف رئیس سابق دانشگاه صنعتی تقدیر و شیدایی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه معرفی شد.

انتهای پیام

کد N1970307

وبگردی