آفتاب

استفاده از ظرفیت ناوگانی حمل و نقل جاده‌ای و راه آهن کشور برای تسریع در حمل کودهای کشاورزی

استفاده از ظرفیت ناوگانی حمل و نقل جاده‌ای و راه آهن کشور برای تسریع در حمل کودهای کشاورزی

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از تسریع در حمل کودهای شیمیایی خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مهدی رسولی مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی بااعلام این خبر اظهار کرد: باعنایت به مقطع حساس کشت پاییره و لزوم حمل هرچه سریع تر کودهای شیمیایی تدارک شده به مراکز مصرف طی امروز جلسات هماهنگی فی مابین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده یی کشور برگزار و طی توافق به عمل آمده مقرر شد که ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سازمان مذکور در خدمت حمل نهاده‌های کشاورزی به ویژه کودهای شیمیایی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی افزود: از روسای سازمان های جهادکشاورزی درخواست کردیم که از ظرفیت ایجاد شده مذکور حداکثر بهره برداری را کنند.

رسولی در ادامه گفت: طی امروز جلسات هماهنگی فی مابین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل و معاونین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی برگزار و مقرر گردید که ظرفیت حمل ریلی کشور نیز در خدمت حمل نهاده های کشاورزی به ویژه کودهای شیمیایی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تاکید کرد: طبق این هماهنگی و در اولین مرحله تعداد 260 واگن مسقف برای حمل کود تخصیص داده شد.

کد N1970170

وبگردی