آفتاب

برانکو: مثل سال گذشته در نیمه نهایی به مشکل برخورده‌ایم/ هواداران از ما انتظار دارند قهرمان کهکشان شویم

برانکو: مثل سال گذشته در نیمه نهایی به مشکل برخورده‌ایم/ هواداران از ما انتظار دارند قهرمان کهکشان شویم

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش و دربی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیمی هستیم که دو بار پیاپی به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی و این اتفاق خوشحال کننده‌ای است چون نشان دهنده روند مثبت و مستمر کار ماست. متاسفانه مثل سال گذشته که در نیمه نهایی مشکلاتی داشتیم امسال هم درگیر مشکلاتی هستیم.

وی افزود: متاسفانه ما کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری را در اختیار نداریم و ماهینی هم مصدوم شده است و نیازی نیست بگویم چقدر بازیکنان مهمی برای ما بودند و همینطور سیدجلال هم کسالت دارد و نمی‌دانیم وضعیت او چطور خواهد شد. در حال حاضر در تمرین حضور ندارد و به او مرخصی دادم تا استراحت کند. با همه این حرف‌ها خوشحالم که می‌توانیم بار دیگر در نیمه نهایی رقابت‌های آسیایی حضور پیدا کنیم و کاملاً استحقاق حضور در این مرحله را داریم و در بازی با الدحیل هم نشان دادیم این را و شرایط بدنی خوبمان را هم در دربی و بازی با سپیدرود دیدید.

سرمربی پرسپولیس در مورد کمبود بازیکن تیمش و لزوم میدان دادن به بازیکنان کم تجربه‌تر گفت: مشکل خاصی نیست و کسی که قرار است بازی کند بازی می‌کند. باید تمرینات را ببینیم و به ترکیب مورد نظر برسیم. در هر صورت هر بازیکنی که امروز عضوی از پرسپولیس است قطعاً توانایی‌ها و شایستگی‌هایی دارد و اتفاقی به اینجا نرسیده است. من حداکثر اعتماد را به جوانانم دارم.

برانکو در مورد مصاحبه سرمربی السد در مورد برد پرگل برابر پرسپولیس و اینکه آیا او قصد دارد در بازی رفت برای مساوی به میدان برود یا برد، عنوان کرد: ما هرگز تا به حال فلسفه و دیدگاه خودمان را در دیداری از دست ندادیم و در بازی رفت با الدحیل هم چنین کاری نکرده‌ایم. با خوشبینی کامل و اعتماد و اعتقاد کامل به بازیکنانم به قطر می‌رویم و به دنبال بهترین نتیجه ممکن خواهیم بود.

وی در مورد اینکه با وجود دو صعود به نیمه نهایی از پرسپولیس انتظار فینالیست شدن می‌رود گفت: ما به این موضوع واقفیم که هواداران هیمشه از ما حداکثر انتظار را دارند و حتی می‌خواهند قهرمان کهکشان شویم ولی واقعیت این است که ما با شایستگی به اینجا رسیدیم و از اینجا به بعد هم فوتبال است و قابل پیش بینی نیست. ما برابر الدحیل گلی دریافت کردیم که توسط مهره کمر بازیکن حریف به ثمر رسید و این نشان می‌دهد هر اتفاقی در زمین ممکن است.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت‌های گرشاسبی مبنی بر اینکه برانکو و دستیارانش 5 ماه دریافتی نداشتند و طبق قانون اجازه فسخ قرارداد دارند اظهار داشت: حرفی که گرشاسبی زده واقعیت است و مطالبه ما از باشگاه از سال گذشته هم هنوز باقی مانده است به اضافه این فصل که هیچ دریافتی نداشتیم ولی خب بازیکنان به ما انگیزه می‌دهند و با شوق و انگیزه و نشاطشان به ما انگیزه ماندن می‌دهند ولی واقعیت این است که همین فردا می‌توانیم به خانه مان برگردیم.

وی در مورد اینکه تا چه زمانی برای دریافت طلبش صبر می‌کند گفت: نمی‌دانم!

کد N1969714

وبگردی