آفتاب

بازی با اکسین برایم حیثیتی نیست/ خوشحالی مردم اراک من را خوشحال می‌کند

بازی با اکسین برایم حیثیتی نیست/ خوشحالی مردم اراک من را خوشحال می‌کند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خوشحالی مردم اراک من را خوشحال می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص شرایط این باشگاه گفت: خودمان را محیا کردیم برای بازی با اکسین. باتوجه به فاصله زمانی کمتری که در اختیار داشتیم، ماهم مانند باشگاه‌های دیگر مشکلات زیادی در زمینه‌های مختلف داریم ولی تمام انرژی‌مان را گذاشتیم تا بتوانیم در مسابقات خوب کار کنیم.

وی افزود: داریم کم کم می‌آئیم جلو می‌شود گفت که خودمان را داریم نمایان می‌کنیم. گفته بودم که می‌خواهیم امسال تیم بهتری نسبت به سال قبل باشیم که امیدوارم اینگونه نیز شود. اگر توانستیم از هدفمان اولمان که درست کردن تیمی پویا و منظبت باشد، باید ببینیم که می‌توانیم جزو تیم‌هایی قرار بگیریم که شانس صعود هم می‌توانیم داشته باشیم یا خیر.

وی درخصوص تیم اکسین البرز گفت: تیم اکسین تیم بسیار خوب و پرمهره و مربی بسیار خوب و توانمندی دارد. خوشحالم که برای شهرم چنین تیم خوبی تدارک دیده شده است. این بازی برایم حیثیتی نیست. من نگاه کلان نسبت به این بازی دارم و هر اتفاقی که کرج را بتواند در فضای بهتری قرار دهد و به رشد و پویایی فوتبال شهر کمک شود من خوشحال می‌شوم. این بازی نیز همانند بازی‌های دیگر برایم است.

ربیعی ادامه داد: نزدیک به 10 سال است که در خارج از کرج درحال مربیگری هستم و امسال نیز این توفیق نسیب من شد تا در خدمت مردم شریف اراک باشم و امیدوارم فصل خوبی را با مردم اراک رقم بزنیم و شادی مردم اراک برایم بسیار لذت بخش است.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: باید این را قبول کنیم که تیم اکسین خیلی فضای لیگ یکی ندارد. هر چهار دفاع اکسین از لیگ برتر آمدند و در پست‌های دیگر نیز چنین است. تیمی است که همکاریشان با آقای کمالوند بسیار زیاد است و بسیار هماهنگ هستند. نوع انسجام و مدیریتی که دارد لیگ برتری است و همین انتظار هم از این تیم می‌رود که خیلی باتجربه بازی کند. به عنوان مثال در بازی‌های خانگی زود گل می‌زند و بازی را تا آخر حفظ می‌کند و در خانه هنوز گل نخورده است.

وی گفت: آنالیز صحیحی از اکسین داشتیم و شناخت خوبی داریم. ما هم نشان دادیم که تیم خیلی خوبی هستیم. آنچه بسیار سخت بود را توانستم در آلومینیوم پیاده کنم و نظم خوبی در کل مجموعه تیم است و در صورتی که بالای 90 درصد این بازیکنان برای اولین بار با من کار می‌کنند ولی کم کم بچه‌ها دارند با ایده‌های فنی من آشنا می‌شوند.

محمد ربیعی در خاتمه خاطر نشان ساخت: تشکر ویژه‌ای میکنم از تمامی ارکان باشگاه آلومینیوم اراک، مدیرعامل، کادرفنی و بالاخص آقای مجیدی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم، استاندار محترم مرکزی آقای آقازاده و همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه آقای دکتر رضایی، آقای مهندس اکبرزاده و آقای دهشمند که همه تمام انرژی و تلاششان را می‌کنند تا در شرایط بسیار سخت اقتصادی پشتیبان تیم باشند.

کد N1969260

وبگردی