آفتاب

افشای پشت پرده 11 سپتامبر پس از 17 سال توسط دو محقق آمریکایی

 افشای پشت پرده 11 سپتامبر پس از 17 سال توسط دو محقق آمریکایی

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی عصر با حضور پژوهشگران آمریکایی برگزار می‌شود. آنها جدیدترین اسناد و مدارک از واقعه ۱۱ سپتامبر را اعلام و بررسی می‌کنند.

تسنیم نوشت: جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی عصر با حضور پژوهشگران آمریکایی برگزار می‌شود. آنها جدیدترین اسناد و مدارک از واقعه ۱۱ سپتامبر را اعلام و بررسی می‌کنند.
هفده سال از واقعه 11 سپتامبر و حمله به ساختمان‌های دو قلو می‌گذرد. 11 سپتامبر تبدیل به یکی از حساس‌ترین پروژه‌های امنیتی آمریکا شده است تا جایی که اظهار نظر و تشکیک درباره آن اثراتی شبیه انکار هولوکاست برای گوینده و صاحب سخن به همراه دارد. هیچوقت یک نهاد مستقل اجازه تحقیق و تفحص درباره واقعه 11 سپتامبر پیدا نکرد. اکنون همچنان سوال‌های بسیاری بدون پاسخ باقی مانده است.
نادر طالب زاده در جدیدترین برنامه «عصر» خود سراغ مدارک و شواهد جدید از این واقعه رفته است. ریچارد فالک، کریستوفر بالی، ریچارد گیج و جیمز فتزر بخشی از پژوهشگران و اساتیدی هستند که مهمان برنامه «عصر» شدند. آنها مدارک و اسناد جدیدی را درباره ماجرای 11 سپتامبر کشف کرده و برای اولین بار آن را در تلویزیون ایران مطرح می‌کنند. این ویژه برنامه در 2 قسمت تهیه شده که اولین قسمت آن امشب پخش می‌شود.
برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه ها ساعت 22 از شبکه افق و جمعه ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می شود.
کد N1968557

وبگردی