آفتاب
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

مسکن ویژه بازنشستگان کشوری در دستور کار

مسکن ویژه بازنشستگان کشوری در دستور کار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: قصد داریم با همکاری وزارت رفاه برنامه ریزی را برای مسکن ویژه بازنشستگان تحت پوشش صندوق انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید تقی زاده در حاشیه همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران صندوق بازنشستگی کشوری که عصر روز چهارشنبه  برگزار شد با اشاره به اینکه ۹۵ درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی زیر دو میلیون  و۳۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنندگفت:امروز با حضور سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی از پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به ۴۰۰ هزار بازنشسته رونمایی شد.

 وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست و با توجه به اینکه ۲۵۰ هزار نفر در سایت صندوق بازنشستگی ثبت نام کرده اند وام ۵ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد دریافت می‌کنندافزود: تلاش می شود مابقی متقاضیان نیز در ماه های آتی بتوانند وام دریافت کنند.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درمورد مسکن ویژه بازنشستگان نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، برنامه‌ریزی برای مسکن بازنشستگان در نظر گرفته و طرحی را پیش بینی کرده ایم که امیدواریم بتوانیم با همکاری وزارت راه و شهرسازی و همچنی شهرداری‌های سراسر کشور اقداماتی را دراین خصوص انجام دهیم.

 وی در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری نیز اظهار داشت: بسته حمایتی و درمانی بازنشستگان در عقد قرارداد جدید با بیمه تکمیلی افزایش پیدا می کند و در این دوره قصد داریم حمایت بیشتری را در حوزه درمانی از بیماران صعب العلاج داشته باشیم.

کد N1967904

وبگردی