آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تشریح آخرین وضعیت فرنگی‌کاران در آستانه رقابتهای جهانی

تشریح آخرین وضعیت فرنگی‌کاران در آستانه رقابتهای جهانی

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در رقابتهای جهانی در حالی از امروز آغاز شده که این تیم تنها یک اردوی دیگر تا اعزام به مجارستان پیش رو دارد.

موسی طباطبایی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حاشیه نخستین روز اردوی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی به خبرنگار مهر گفت: ما طبق برنامه از امروز اردوی ماقبل آخر خود را در خانه کشتی استارت زدیم که این مرحله از تمرینات تا روز ۱۵ مهرماه بطول خواهد انجامید.

وی تصریح کرد: فرنگی کاران تیم ملی بعد از پایان اردوی کنونی سه روز استراحت خواهند داشت و سپس اردوی پایانی ما تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی برگزار خواهد شد.

طباطبایی با اظهار امیدواری به وضعیت ملی پوشان گفت: خوشبختانه ملی پوشان از هر نظر مهیای حضور در رقابتهای جهانی هستند و روند تمرینات نشان می دهد این بچه ها از انگیزه و روحیه مطلوبی برای شرکت در این آوردگاه جهانی برخوردارند.ضمن اینکه قرار است مصاف انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم نیز بین سعید عبدولی و یوسف قادریان برگزار شود که عبدولی تا فردا فرصت دارد در اردو حضور یابد و در این مصاف انتخابی به میدان برود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: با توجه به برنامه های کادر فنی، اردوی کنونی با تمرینات نسبتا پرفشار پیگیری خواهد شد و فرنگی کاران باید آخرین مرحله از تمرینات فنی و پرفشار خود را پشت سر بگذارند. سپس نوبت به اردوی پایانی می رسد که طبیعتا حجم تمرینات سبک تر می شود و بچه ها اصطلاحا به ریکاوری و تمرینات پایانی خواهند پرداخت.

وی در پایان در خصوص رقابتهای جهانی نیز گفت: مطمئنا کار بسیار سختی در رقابتهای جهانی داریم اما بچه های ما هم جزو بهترین هستند و رقبای دست و پا بسته ای در میدان جهانی نخواهند بود. ما به تمامی نفرات اعزامی امید داریم و همه بچه ها را شانس مدال می دانیم. امیدوارم در رقابتهای جهانی به مشکلال قرعه و اشتباهات داوری گرفتار نشویم تا فرنگی‌کاران بتوانند به بهترین شکل توانایی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان طی روزهای ۴ تا ۱۵ مهرماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود که اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: مسلم نادری خادم (خراسان رضوی) رضا خدری (البرز) محمد حسینوند پناهی (خوزستان)

۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی (خوزستان) شیرزاد بهشتی طلا (تهران)

۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور (مازندران) میثم دلخانی (فارس)

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) محمد الیاسی (خوزستان)

۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان (مازندران) برومند اصلان (مرکزی) اصغر عالی محمدی (خوزستان)

۷۷ کیلوگرم: پژمان پشتام (تهران) محمدعلی گرایی (فارس) سیاوش دوستاریان (لرستان)

۸۲ کیلوگرم: یوسف قادریان (البرز) سعید عبدولی (خوزستان) کیوان رضایی (فارس)

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری (البرز) مهدی فلاح (تهران) ایمان انصاری (تهران) عباس مهدی زاده (اصفهان)

۹۷ کیلوگرم: مهدی علیاری (تهران) علی اکبر حیدری (قم) امیرحسین حسینی (مازندران)

۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی (تهران) بهنام مهدی زاده (تهران) امیر قاسمی منجزی (خوزستان) علی اکبر یوسفی (مازندران)

سرمربی: علی اشکانی

مربیان: محمدعلی چمیانی –مهرزاد اسفندیاری فر-  داود گیل نیرنگ- داود اخباری

ماساژور: محمد علیزاده

مدیر فنی: احد پازاج

سرپرست: سید موسی طباطبایی

رقابتهای جهانی کشتی روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

کد N1967358

وبگردی