آفتاب
ابراهیمی در گفتگو با مهر:

رئیس‌جمهور در سازمان ملل مظلومیت جمهوری اسلامی را تبیین کند

رئیس‌جمهور در سازمان ملل مظلومیت جمهوری اسلامی را تبیین کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به محورهای سخنرانی امروز رئیس‌جمهور در سازمان ملل، گفت: آقای روحانی باید توطئه‌های آمریکا و مظلومیت جمهوری اسلامی را تبیین کند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به محورهایی که امروز باید توسط رئیس‌جمهور در صحن عمومی سازمان ملل مطرح شود، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور باید توطئه های آمریکا و مظلومیت جمهوری اسلامی را تبیین کند.

وی افزود: باید تبیین شود که آمریکا در منطقه غرب آسیا دخالت های بی جا دارد و از تروریست ها حمایت می کند. باید گفته شود که آمریکا با اقدامات خود، امنیت منطقه را از بین برده است.

ابراهیمی خروج آمریکا از همه سازمان های بین‌المللی را به عنوان موضوع دیگری که باید مورد تاکید رئیس‌جمهور کشورمان باشد، دانست و گفت: اقدامات رئیس‌جمهور آمریکا نشان می‌دهد که یا وی دیوانه است یا انسانی مستبد و خود رای که نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد. 

وی اضافه کرد: تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران، چین و روسیه اعمال کرده، نخ نما شده است. امروز قطبی متشکل از چین، روسیه و حتی اروپا در حال شکل گیری در برابر ترامپ و آمریکاست.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه آمریکا آینده سیاهی را برای خود ساخته است ادامه داد: ترامپ، امروز شبیه گورباچف در شوروی شده است؛ ترامپ با اقداماتش زمینه های ساقط شدن آمریکا را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: ترامپ حتی با متحدان آمریکا هم بد رفتار می کند. آمریکا به زودی یا با تاخیر، همه یاران خود را از دست می دهد و یکه و تنها باقی خواهد ماند.

کد N1966966

وبگردی