آفتاب
کوچکی نژاد در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

استماع گزارش روسای دانشگاه فنی و حرفه ای در کمیسیون آموزش

استماع گزارش روسای دانشگاه فنی و حرفه ای در کمیسیون آموزش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات موارد مطروحه در جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره موارد مطروحه در جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار داشت: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در این جلسه حضور یافت و گزارشی پیرامون مشکلات این دانشگاه و برنامه های خود برای توسعه این دانشگاه ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی دانشگاه فنی و حرفه ای، کمبود نیروی انسانی است، ادامه داد: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای وعده داد که هزار و ۳۰۰ نفر را برای این دانشگاه استخدام کنند تا کمبود نیروی انسانی در دانشگاه فنی و حرفه ای مرتفع شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به حضور رئیس دانشگاه پیام نور در این جلسه بیان کرد: رئیس دانشگاه پیام نور هم گزارشی درباره موانع و مشکلات پیش روی این دانشگاه به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه کرد.

وی تصریح کرد: طبق مطالب عنوان شده از سوی رئیس دانشگاه پیام، تعداد زیادی از واحدهای این دانشگاه تعطیل شده و به همین علت تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه کاهش یافته است.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه پیام نور هم وعده داد که با انجام کار کارشناسی و جلسات متعدد، تمهیداتی جهت توسعه دانشگاه پیام نور فراهم شود.

کد N1966956

وبگردی