آفتاب

نریمان جهان: من مقصر اتفاقات بازی با صنعت نفت بودم/ دوست داشتم در دربی برای پرسپولیس بازی می‌کردم

نریمان جهان: من مقصر اتفاقات بازی با صنعت نفت بودم/ دوست داشتم در دربی برای پرسپولیس بازی می‌کردم

هافبک پیکان در مورد بازی با صنعت نفت و دربی تهران صحبت کرد.

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدا پیکان - صنعت نفت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تا قبل از اتفاقاتی که افتاد یک بازی جذاب را شاهد بودیم که 3 گل داشت و حتی در دقایق باقی مانده می‌توانست باز هم گل داشته باشد ولی متاسفانه آن اتفاقات افتاد و حالا فکر می‌کنم نتیجه 3 بر صفر اعلام شود.

وی در مورد جنجال‌های بازی هم گفت: ظاهراً داور دو پنالتی برای صنعت نفت نگرفت و هواداران این تیم به همین دلیل ناراحت شدند. البته اشتباهات داوری همه جا هست و پنالتی ما هم گرفته نشد و گل سالم‌مان هم مردود اعلام شد.

هافبک پیکان در مورد گلزنی‌اش بعد از ورود به زمین بازی عنوان کرد: موقعیتی بود که در اختیارم قرار گرفت و خوشبختانه توانستم برای تیم گلزنی کنم. فکر می‌کنم مقصر اتفاقاتی که افتاد من بودم چون اگر گل دوم را نمی‌زدم شرایط بازی تغییر می‌کرد و بازی نیمه‌کاره نمی‌ماند. در هر صورت خوشحالم که زمینه برد تیمم را فراهم کردم.

نریمان‌جهان با اشاره به دربی 88 پایتخت هم اظهار داشت: من یک دربی در فهرست حضور داشتم ولی متاسفانه فرصت بازی پیدا نکردم. دوست داشتم در آن دربی برای پرسپولیس به میدان می‌رفتم و یک دربی در کارنامه‌ام ثبت می‌شد ولی قسمت نبود.

وی در مورد پیش‌بینی از نتیجه دربی هم گفت: نمی‌شود پیش‌بینی کرد ولی من پرسپولیسی‌ام و دوست دارم پرسپولیس ببرد.

کد N1966888

وبگردی