آفتاب

دستگیری معتادی که از راننده‌ها سرقت می‌کرد

دستگیری معتادی که از راننده‌ها سرقت می‌کرد

رئیس کلانتری ۱۶۹مشیریه از دستگیری سارقی که از رانندگان تاکسی‌های عبوری سرقت می‌کرد خبر داد.

سرگرد فرهاد واقعی در گفت‌وگو با ایسنا؛ اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از رانندگان مسافربر محدوده مشیریه به کلانتری۱۶۹ مشیریه و اقدام به طرح شکایت مبنی بر سرقتهای مکرر از داخل خودروهایشان، تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و به بررسی موضوع پرداختند.


وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق تمامی دستبردهای مذکور مشترک است و همه مالباختگان از یک فرد به عنوان سارق صحبت می‌کنند، گفت: به این ترتیب مشخصات چهره و ظاهر متهم مشخص شد و در میان ماموران گشت های انتظامی توزیع شد تا در صورت برخورد با متهم وی را دستگیر کنند.

رییس کلانتری ۱۶۹ مشیریه با بیان اینکه این اقدامات چندی ادامه داشت گفت: روز گذشته یکی از رانندگان مسافربر مالباخته ضمن تماس با پلیس اظهار داشت که سارق را در یکی از میادین فرعی همان محله مشاهده کرده است.


واقعی ادامه داد: با تماس این مسافربر بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و سارق را دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند و این فرد پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و در ادامه به جرم خود مبنی بر انجام سرقت به دلیل تامین هزینه‌های اعتیاد خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به شگرد این متهم در انجام سرقت‌ها، گفت: متهم به عنوان مسافر سوار بر خودرو می شده و در فرصتی مناسب در زمان پیاده شدن اقدام به سرقت تلفن همراه، وجه نقد و یا تجهیزات دیگر راننده می‌کرده است.همچنین در بازرسی های اولیه از متهم یک دستگاه دوربین مداربسته کشف شد که احتمال داده می‌شود از یک منزل به سرقت رفته باشد.

وی افزود: متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام

کد N1966823

وبگردی