آفتاب
مهر گزارش می‌دهد؛

مهرماه با افزایش۳۰درصدی ترافیک آمد | آثار شناور شدن ساعت کار ادارات

مهرماه با افزایش۳۰درصدی ترافیک آمد | آثار شناور شدن ساعت کار ادارات

چند سالی هست که شور و حال دانش آموزان در هنگامه بازگشایی مدارس، با افزایش ترافیک در خیابان‌های پایتخت گره خورده و چالشی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر، گروه جامعه: ترافیک روزهای آغازین مهرماه همواره یکی از دغدغه های شهروندان در ایام بازگشایی مدارس و چالش‌های مسئولان در دستگاه‌های مرتبط است. بیش از یک میلیون دانش آموز تهرانی در حالی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند که برآوردها از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در روزهای ابتدای مهر خبر می دهد.

پیش از این هم سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، با بیان این که حجم ترافیک در روزهای بازگشایی مدارس افزایش قابل توجهی خواهد داشت، گفته بود که طبق گزارش های رسیده حتی تا ۳۰ درصد افزایش ترافیک در این ایام به ویژه در پایتخت را شاهد خواهیم بود.

تدابیر نیروی انتظامی برای کنترل ترافیک اول مهر

افزایش ترافیک در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس پدیده جدیدی نیست. این مساله سالهاست که شهروندان را با مشکل مواجه می کند. امسال اما نیروی انتظامی و پلیس راهور تدابیر ویژه ای را برای کنترل حجم ترافیک در این ایام پیش بینی کردند تا دردسر شهروندان به حداقل برسد. با تکیه بر همین طرحها سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت به خبرنگار مهر، گفت: تلاش می کنیم امسال معضلی به نام ترافیک اول مهر نداشته باشیم.

وی افزود: جلسات بسیاری برگزار شده و شرح وظایف هر دستگاه برای کنترل ترافیک اول مهر به آنها ابلاغ شده است. افزایش ترافیک در روزهای ابتدای بازگشایی مدارس نیازمند مدیریت است که با اجرای صحیح آن شاهد قفل شدن خیابان‌ها نخواهیم بود.

کد N1966084

وبگردی