آفتاب

صدور مجوز شکار ویژه از سر گرفته شد

صدور مجوز شکار ویژه از سر گرفته شد

همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مجوز شکار ویژه اتباع ایرانی در مناطق تحت مدیریت استان‌های یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و البرز صادر خواهد شد.

به گزارش فارس، علی تیموری با بیان اینکه در پی امضای تفاهم‌نامه سازمان حفاظت محیط زیست با صندوق ملی محیط زیست و تخصیص 105 راسی پروانه انتفاعی شکار چهارپا به این صندوق به منظور صدور مجوز شکار برای اتباع ایرانی، افزود: صندوق ملی محیط زیست در نظر دارد نسبت به ثبت‌نام از متقاضیان شکار چهارپا برای صدور مجوز شکار در مناطق تحت مدیریت و آزاد اقدام کند.

تیموری تاکید کرد: مجوزهای مذکور با توجه به درخواست ادارات کل محیط زیست استان‌ها و بررسی وضعیت رشد جمعیت، نسبت جنسی و سایر پارامترهای سلامت جمعیت در مناطق تحت مدیریت استان‌های یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و البرز صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نحوه ارائه درخواست و مدارک مورد نیاز در فراخوانی که متعاقبا از سوی صندوق ملی محیط زیست اعلام و در پورتال سازمان قرار خواهد گرفت به اطلاع عموم خواهد رسید.

تیموری یادآور شد: علاوه بر 40 درصد مجوزهای درنظر گرفته شده برای اتباع ایرانی، 20 درصد از مجموع مجوزها با بهاي پایه، برای متقاضیان بومی شکار چهارپا صادر خواهد شد.

کد N1966058

وبگردی