آفتاب

شرور محله نواب دستگیر شد

شرور محله نواب دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب، با اشاره به دستگیری یک شرور در خیابان دامپزشکی، گفت: این متهم به جرم تخریب اموال عمومی و خصوصی و ایجاد اخلال در نظم عمومی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مسلم قاسم آبادی در تشریح این خبر گفت: با شکایت شهروندان ساکن خیابان دامپزشکی، مبنی بر حضور یکی از اشرار در این محله و ایجاد اخلال در نظم عمومی، تیمی از ماموران این کلانتری به همراه ماموران یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یکی از اشرار و اراذل و اوباش این محله که مدتی پیش از زندان آزاد شده بود، به خیابان آمده و اقدام به تخریب اموال عمومی و خصوصی کرده است که این اقدام به ارعاب و وحشت عمومی انجامیده است.

کلانتر محله نواب، عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع بلافاصله با هماهنگی های انجام شده این متهم که سعی در حمله به ماموران با سلاح سرد داشت، زمینگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم آبادی، تصریح کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر حمل سلاح سرد، تخریب اموال عمومی و خصوصی، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و اخلال در نظم عمومی اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.

کد N1965894

وبگردی