آفتاب
در بیانیه‌ای؛

خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال در بیانیه ای، حادثه تروریستی اهواز را محکوم و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال، در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز، با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کرد.

در این بیانیه که به امضای روبرت بیگلریان رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال رسیده، آمده است:

«بار دیگر دست استکبار و تروریست ها از آستین گروهی از خدا بی‌خبر، خودباخته و خون‌ریز بیرون آمد و وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران را هدف گرفت. غافل از اینکه یکپارچگی تاریخی مردم شریف ایران – از هر دین و قوم - تابع نوسانات فکری و سیاسی روز نیست، بلکه ریشه در عمق تمدنی و فرهنگی این ملت کهن دارد.

جامعه ارامنه تهران و شمال و شورای خلیفه‌گری و تمامی نهادهای وابسته، بدین وسیله ترور ددمنشانه جمعی از سربازان، پاسداران و مردم گرانقدر وطن را به شدت محکوم کرده و تأکید می‌کند که استواری ایران و ایرانی هرگز خدشه‌ای به خود نخواهد دید؛ چرا که اراده و ایمان این مردم برخاسته از ایثار و وفاداری است که دل در گرو الطاف لایزال خداوند عدالت محور و فیض بیکران آن دارد.

شورای خلیفه‌گری ارامنه با عرض تسلیت به خانواده های تمامی شهیدان و آرزوی سلامت عاجل مجروحان، از خداوند حق‌گستر تسلی و صلح را مسئلت می‌کند».

کد N1965743

وبگردی