آفتاب

نکونام مارا نخواست و به استقلال خوزستان پیوستم/ گلم را به شهدای اهواز تقدیم می‌کنم

 نکونام مارا نخواست و به استقلال خوزستان پیوستم/ گلم را به شهدای اهواز تقدیم می‌کنم

پدیده استقلال خوزستان اعتقاد دارد این تیم می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، میثم کریمی بازیکن جوان تیم استقلال‌خوزستان در مورد آخرین شرایط این تیم اظهار کرد: تیم ما از هر نظر شرایط خوبی را دنبال می‌کند چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داریم و این وضعیت به ما کمک کرده تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. جامعه فوتبال تصور می‌کرد ما اولین گزینه سقوط هستیم اما نشان دادیم که اینگونه نیست و فوتبال به اتفاقات درون زمین بستگی دارد و عملکرد بازیکنان داخل زمین بیانگر توانایی آن تیم است. تیمی یکدل و یکدست داریم و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم استقلال خوزستان در مورد انتقال خود به استقلال خوزستان نیز بیان کرد:در فصل گذشته توانستیم با کمک بازیکنان و مربیان نساجی را به لیگ برتر بیاوریم اما پس از اتمام لیگ با ما تماسی گرفتی نشد وبیشتر بازیکنان فصل گذشته کنار گذاشته شدند و من هم با چند پیشنهاد از لیگ یک مواجه شدم اما وقتی با پیشنهاد تیم شهرم مواجه شدم تصمیم گرفتم به این تیم بیوندم. البته نظر آقای نکونام محترم است و صلاح تیم خود را خود او می‌داند.شرایط خوبی در استقلال خوزستان دارم و سرمربی تیم نظر مساعدی روی من دارد و حساب ویژه‌ای روی من باز کرده است.

وی در مورد بازی با ذوب‌آهن و گلزنی در این دیدار نیز گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند و خیلی هم ما را اذیت کردند اما برنامه ما این بود پرس کنیم و بتوانیم ضد حمله بزنیم که در این کار موفق بودیم و در دقایق آخر توانستیم به پیروزی برسیم. پنالتی زن اول تیم ما آقای مبعلی است و آقای یزدی اعلام کرده‌اند وقتی ایشان نیست من پنالتی بزنم که خداراشکر توانستم از این امتحان سربلند بیرون بیایم و برای تیمم گل سه امتیازی بزنم.

کریمی در پایان اضافه کرد : گلم را به شهدای حادثه اهواز تقدیم می‌کنم و به خانواده‌های آنها تسلیت گفته و آرزوی صبر برای آنها را دارم.

کد N1965610

وبگردی