آفتاب
در جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت»؛

آخرین دستاوردهای دریایی دانش بنیان رونمایی می شود

آخرین دستاوردهای دریایی دانش بنیان رونمایی می شود

در جشواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» آخرین دستاوردهای دریایی شرکت های دانش بنیان رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شورا دبیر نمایشگاه «دستاوردهای فناورانه دریایی کشور» در جشواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع در باغ‌موزه دفاع مقدس در تهران برپا می‌شود.

وی با اشاره به حضور نهادها و سازمان‌های متعدد و مرتبط در این نمایشگاه افزود: تاکنون حدود ۵ ارگان دریایی مانند سازمان بنادر و دریانوردی، نیروی دریایی ارتش، شرکت ملی نفتکش ایران، مؤسسه تحقیقاتی علوم شیلات کشور، شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

شورا با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ دانش‌بنیان در حوزه صنایع‌دریایی، ادامه داد: به منظور اشاعه فرهنگ دانش‌بنیان و آشنایی بیشتر جامعه با دستاوردهای کنونی، تاکنون حدود هشتاد شرکت دانش‌بنیان و خصوصی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری برای حمایت ویژه از محصولات دانش بنیان دریایی اعلام آمادگی کرده است، ادامه داد: در این نمایشگاه و با حضور نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری و رؤسای ارگان‌های دریایی از آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه رونمایی می شود و تاکنون ۵ شرکت از آمادگی خود برای رونمایی از محصولاتشان در این رویداد دریایی خبر داده‌اند.

نمایشگاه «دستاوردهای فناورانه دریایی» چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و با همکاری انجمن سازندگان شناور تجهیزات و سازه‌های دریایی، یکم تا سوم آبان ماه در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد N1965480

وبگردی