آفتاب

امیرحسین کریمی: آبادانی‌ها با ما کاری نداشتند و فقط مشکلشان با داور بود/ بازی باید 3-0 به سود ما اعلام شود

امیرحسین کریمی: آبادانی‌ها با ما کاری نداشتند و فقط مشکلشان با داور بود/ بازی باید 3-0 به سود ما اعلام شود

هافبک پیکان از اتفاقات بازی با صنعت نفت صحبت کرد.

امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی پیکان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و صنعت نفت هم مقابل ما نمایش خوبی داشت و با مهره‌های خوبی که در اختیار دارد توانست ما را آزار دهد ولی خدا را شکر توانستیم با نتیجه 2-1 بازی را تا جایی که ادامه داشت و تا دقایق پایانی پیش ببریم.

وی در مورد صحنه منجر به اعتراض آبادانی‌ها گفت: توپ از ما عبور کرده بود و در یک سوم دفاعی ما بود و من در آن صحنه حضور نداشتم که بتوانم نظر بدهم که پنالتی بود یا نه. ولی از بازیکنان دیگر که پرسیدم می‌گفتند تصمیم داور درست است و خطای پنالتی انجام نشد.

هافبک پیکان در ادامه اضافه کرد: در طول 90 دقیقه بازی داور اشتباهاتی هم علیه تیم ما داشت و در طول هفته‌های گذشته هم بارها از جانب داوری متضرر شدیم ولی اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است و نباید به خاطر یک سوت فرضاً اشتباه به زمین آمد و به داور حمله کرد.

کریمی افزود: همه جا به تصمیمات داور اعتراض می‌شود. حتی فحاشی‌ را هم می‌‌شود گذاشت پای عصبانیت لحظه‌ای تماشاگر و جو ورزشگاه و آن را یکجوری پذیرفت ولی حمله به داور بازی و به خطر انداختن جانش قابل توجیه نیست. بنده خدا کمک داور اگر سنگ کمی آنطرف‌تر به صورتش می‌خورد ممکن بود بینا‌یی‌اش را به خاطر یک بازی فوتبال از دست بدهد. عادل فردوسی‌پور هفته قبل گفت با ادامه این شرایط ممکن است در ورزشگاه‌ها کشته بدهیم و واقعاً اگر فکری به حال این مسائل نشود چنین اتفاقی خواهد افتاد.

وی در مورد اینکه بازیکنان پیکان هم در این اتفاقات صدمه دیدند یا نه، گفت: نه خدا را شکر همه سالمیم. ظاهرا با ما کاری نداشتند و فقط به داور حمله کردند. قبل و بعد از بازی هم هیچ مشکلی نداشتیم و حتی در فرودگاه به استقبال ما آمدند و خوش‌آمد گفتند و در طول 90 دقیقه هم کوچکترین بی‌احترامی از روی سکوها نشد و برایم عجیب بود آن شرایط میزبانی فوق‌العاده یک دفعه منجر به چنین اتفاقاتی شد.

هافبک پیکان در مورد اینکه چه تصمیمی برای این بازی باید گرفته شود عنوان کرد: نمی‌دانم کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت ولی فکر می‌‌کنم بازی باید 3-0 به سود ما اعلام شود. ما بازی را برده بودیم و دقایق زیادی به پایان بازی نمانده بود و امکان اینکه این مسیر طولانی را برویم و ادامه بازی برگزار شود هم وجود ندارد و فکر می‌کنم بازی باید 3-0 به سود ما شود.

کریمی در ادامه با اشاره به شرایط پیکان در لیگ برتر عنوان کرد: توانستیم جایگاه خودمان را تثبیت کنیم و با اضافه شدن 3 امتیاز این بازی به امتیازاتمان شرایط خیلی از این هم بهتر می‌شود و به بالای جدول نزدیک‌تر خواهیم شد.

کد N1965374

وبگردی