آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از اسلواکی؛

قهرمان کشتی جوانان جهان: سطح مسابقات فراتر از انتظار بود

قهرمان کشتی جوانان جهان: سطح مسابقات فراتر از انتظار بود

قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان گفت: سطح مسابقات جهانی امسال بسیار فراتر از انتظار ما بود اما خوشحالم که توانستم مدال طلا بگیرم.

عباس فروتن پس از کسب مدال طلای قهرمانی رقابتهای جوانان جهان به خبرنگار اعزامی مهر به اسلواکی گفت: در وهله اول باید به این نکته اشاره کرد که تیم ما از ابتدا با بدشانسی روبرو شد و به قرعه های بسیار سختی برخورد کرد.

وی تصریح کرد: من پس از استراحت در دور اول با حریفی از ترکیه کشتی گرفتم و توانستم ۱۰ بر صفر او را شکست دهم و سپس حریفی از هند را شکست دادم. بدین ترتیب به نیمه نهایی و حریف روسی رسیدم که واقعا سخت ترین کشتی من در این تورنمنت بود خوشبختانه با توجه به آنالیز دقیق این حریف توسط رسول خادم توانستم به خوبی از پس اوف بر آیم و به فینال صعود کنم.

فروتن در ادامه گفت: در فینال هم توانستم حریف قزاق را شکست دهم به قهرمانی برسم. البته خوشحالم که توانستم دل مردم را شاد کنم و افتخاری برای کشورم بدست آورم.

وی در پایان گفت: من نخستین سال حضورم در رده جوانان را طی می کنم و قول می دهم با تلاش و تمرین فراوان در آینده حتی در رده بزرگسالان هم به بهترین نتایج برسم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام سومی رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان در اسلواکی دست پیدا کرد.

کد N1965323

وبگردی