آفتاب

رییس جمهور تبلیغات دروغین آمریکا را در سازمان ملل خنثی کند

رییس جمهور تبلیغات دروغین آمریکا را در سازمان ملل خنثی کند

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، گفت‌: محور همه صحبت‌های رییس جمهور در سازمان ملل خنثی کردن تبلیغات دروغین آمریکا علیه کشورمان باشد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محور سخنان رییس جمهور در سفر به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: عمده‌ترین مسئولیت رییس جمهور در این سفر خنثی کردن تبلیغات و ادعاهای دروغین ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران است. محور همه صحبت‌های رییس جمهور باید این مساله باشد.

وی در ادامه‌ افزود: همچنین رییس جمهور باید بر عهد شکنی آمریکا در پایبندی به قراردادهای بین‌المللی تاکید کرده و اشاره کند این رفتارها اعتماد به مجامع بین‌المللی را از بین خواهد برد و زمینه را برای قدرت استکباری آمریکا فراهم می‌کند. دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه به ویژه‌ یمن، بحرین و فلسطین که به خاطر حمایت آمریکا و اقدام عوامل متحد این کشور در منطقه با جنایات جنگی روبرو شدند نیز مدنظر رییس جمهور باشد، زیرا این اقدامات موجب بی ثباتی و ناامنی در منطقه شده است.

ترقی همچنین تاکید کرد که رییس جمهور در این سفر باید بر نقش کشورمان در مبارزه با تروریسم به خصوص در این چند سال اخیر تاکید کند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره ضرورت سفر رییس جمهور به سازمان ملل نیز، خاطر نشان کرد: این نوع مکان‌ها و فضاها برای کشور ما یک فرصت است، اما نحوه استفاده از این فرصت به مدیریت و هوشیاری تیم هیات رییس جمهور بستگی دارد، زیرا آمریکا با برنامه‌ریزی های خود تلاش می‌کند که ما از این فرصت به درستی از آن استفاده نکنیم.

وی افزود: بنابراین اگر دقت لازم و کار اطلاعاتی در حین این سفر صورت نگیرد، ممکن است این فرصت را آمریکا به یک تهدیدی برای ما تهدید کرده و فضای بین‌المللی را علیه ما تحریک کند. بنابراین نقش برنامه‌ریزی و مدیریت و مهندسی رفتار در این سفرها بسیار تعیین کننده است.

انتهای پیام

کد N1965240

وبگردی