آفتاب

امیر نعمتی: منطقه خوزستان درس‌های فراموش نشدنی به تروریست‌ها خواهد داد

امیر نعمتی: منطقه خوزستان درس‌های فراموش نشدنی به تروریست‌ها خواهد داد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «منطقه خوزستان تا کنون درس ‌های زیادی به دشمنان داده و از این به بعد نیز قطعا درس‌های فراموش نشدی به نیروهای شوم و تروریست خواهند داد»٬ گفت: تروریست‌ها با این کارهای احمقانه و پست، عمر خود را کوتاه می کنند و قطعا همانطور که سرکرده‌های آنها و رژیم صدام در منطقه خوزستان تجربه کرده‌اند، درس سختی خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در صبح‌گاه مشترک یگان‌های نمونه ارتش که صبح دوشنبه در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش  برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دشمن بعثی در چنین روزهایی با پشتیبانی استکبار جهانی تجاوز وحشیانه‌ای را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرد. در همان روزهای آغازین دوران دفاع مقدس همه دنیا بویژه صدام به نتیجه رسیدند که رژیم بعثی به هیچکدام از اهداف خود نخواهند رسید.

وی افزود: رژیم بعثی تلاش زیادی کرد که ارتباط اهواز را با جنوب خوزستان از طریق تصرف آبادان قطع کند اما با مقاومت نیروهای مسلح موفق به انجام این کار نشد. صدام در دوران دفاع مقدس وعده می‌داد که ۳ روزه و یک هفته‌ای به تهران برسد، اما تنها ۳۴ روز در خرمشهر زمین‌گیر شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فرا رسیدن سالگرد عملیات ثامن الائمه(ع)٬ اظهار کرد: در این عملیات تمام نیروهای ارتش و سپاه پاسدارن حضور داشتند و همگی در کنار هم با هماهنگی و انسجام درس بزرگی به دشمنان این کشور دادند.

نعمتی همچنین به دستاوردهای داخلی و خارجی عملیات ثامن الائمه(ع) پرداخت و گفت: این عملیات سبب ارتقای روحیه و انگیزه در میان رزمندگان اسلام شد و همچنین نقطه عطفی در میان نیروهای مسلح بود؛ چراکه عملیات‌های مشترک آفندی موفقیت آمیز بسیاری بعد از این عملیات شکل گرفت. این عملیات همچنین به رژیم صدام فهماند که کمتر از یکسال دیگر از کشور با خفت بیرون خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز اشاره و با تاکید بر این که «این اتفاقات باعث وحدت نیروهای مسلح و استقامت ملت ایران خواهد شد»، اظهار کرد: کسانی که این کار وحشیانه و تروریستی را انجام دادند، ادامه دهندگان افرادی هستند که در ابتدای جنگ در همان مناطق به رژیم بعثی کمک می کردند؛ این تروریست‌ها همان مسیر و هدف را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: تروریست ها با این کارهای احمقانه و پست، عمر خود را کوتاه می کنند و قطعا همانطور که مسئولان کشور در پیام های خود در این باره اعلام کرده‌اند و همانطور که سرکرده‌های آنها و رژیم صدام در منطقه خوزستان تجربه کرده‌اند، درس سختی خواهند گرفت. منطقه خوزستان تاکنون درس‌های زیادی به دشمنان داده و از این به بعد نیز قطعا درس‌های فراموش نشدنی به نیروهای شوم و تروریست خواهند داد.

انتهای پیام

کد N1965181

وبگردی