آفتاب

مدیرعامل جدید سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب شد

مدیرعامل جدید سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب شد

مدیرعامل موسسه همشهری ، طی حکمی "احسان پوری" را به عنوان مدیرعامل سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، "مرتضی حاجی" مدیرعامل موسسه همشهری ، طی حکمی "احسان پوری" را به عنوان مدیرعامل سازمان نیازمندی‌های همشهری منصوب کرد.  

مدیرعامل همشهری در این حکم آورده است:« امید و انتظار دارم با توکل به خدای لایزال و به کارگیری تمام تخصص و صلاحیت حرفه ای خود برای تحقق هدف های والای موسسه و ارتقاء کیفی و کمی محصولات و خدمات مردمی در بخش نیازمندیها، حضور فعال و موثر در فضای مجازی و استفاده بهینه از این بستربرای فراگیری هرچه بیشترعرصه خدمت رسانی، تسهیل و ساده سازی دسترسی مردم و مخاطبان به خدمات و اطلاعات مورد نیاز و ورود به عرصه های کسب و کارهای نوین رسانه ای قدم های بلند و موثری بردارید.»

" احسان پوری "دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روزنامه نگاری و لیسانس مهندسی کامپیوتر، متولد۱۳۶۰ است.  وی پیش ازاین مشاور اجرایی مدیرعامل همشهری در حوزه کسب و کار و فناوری های نوین رسانه، نیز بوده است . پوری در کارنامه کاری خود،  قائم مقام مرکزمطالعات و برنامه ریزی رسانه  وزارت ارشاد اسلامی، مشاور ارتباطات و تبلیغات هلدینگ دی ، مدیر مسئولی و سردبیری نشریات سفرنامه، شهرسفر را به عهده داشته است. وی همچنین استادیار گروه مدیریت رسانه پردیس فارابی دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر گروه مدیریت فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی است . از سوابق علمی ایشان می توان به تالیف کتاب "تاثیرفرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان" و "کاربردفناوری اطلاعات در روابط عمومی" و انتشار ده ها مقاله تخصصی در زمینه  اقتصاد رسانه، تکنولوژی های نوین رسانه ای و مدیریت رسانه در مجلات علمی و تخصصی را نام برد.

لازم به ذکر است سید علاالدین ظهوریان مدیرعامل سابق سازمان نیازمندیهای همشهری هفته گذشته از سمت خود استعفا داده بود.

کد N1964972

وبگردی