آفتاب
هنوز سرپرستی تعیین نشده؛

اسبقیان: هیچ یک از روسای بازنشسته فدراسیون‎ها استعفا نداده‎اند

اسبقیان: هیچ یک از روسای بازنشسته فدراسیون‎ها استعفا نداده‎اند

به گفته مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‏‎ها برخی روسای فدراسیون‎ها در تماس با وزارت ورزش پیگیر وضعیت بازنشستگی خود بوده‎اند اما هنوز استعفایی داده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدشروین اسبقیان با یادآوری اینکه رئیس فدراسیون قایقرانی طی چهار سال گذشته با حکم ایثارگری در این فدراسیون همکاری داشت، گفت: ظاهرا براساس اعلام قانون منع به کارگیری بازنشستگان، وی جزء بازنشسته ها به حساب می آید اما در کل در حال بررسی سوابق ایثارگری امینی و دیگر روسای فدراسیون ها هستیم تا براساس آن تصمیم گیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امینی در صورت نداشتن شرایط لازم از فدراسیون قایق رانی خواهد رفت، خاطرنشان کرد: برای اجرای قانون ابلاغی ۶۰ روز فرصت داریم بنابراین با هماهنگی دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای، وضعیت روسا را بررسی می کنیم تا ظرف یکی دو هفته آینده نتایج را مشخص کنیم.

این مقام مسئول در وزارت ورزش در مورد اینکه گفته می شود حدود ۱۳ رئیس فدراسیون بازنشسته هستند، گفت: این موضوع را نه تأیید و نه رد می کنم. بهتر است چند روز دیگر تحمل شود تا با بررسی مدارک و مستندات لازم نتیجه قطعی را در این زمینه اعلام کنیم.

اسبقیان در مورد اینکه گفته شده کریمی از ریاست فدراسیون ناشنوایان به دلیل بازنشستگی اعلام استعفا کرده است، گفت: فعلا استعفایی صورت نگرفته است. در مجموع هیچ استعفایی به دست ما نرسیده است. البته برخی روسا تماس هایی با وزارت داشته اند اما همانطور که گفتم باید منتظر بمانیم تا نتیجه بررسی وضعیت آنها مشخص شود.

«این طور شنیده شده که از طرف وزارت ورزش برای برخی از روسای بازنشسته و از جمله والیبال و فوتبال جایگزین هایی تعیین شده است»، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در پاسخ به این پرسش گفت: این موضوع را تکذیب می کنم. به صورت رسمی هیچ اتفاقی نیفتاده است. البته که وزارت ورزش قانون مدار بوده و قانون ابلاغی برای منع به کارگیری بازنشستگان را اجرا می کند اما تاکنون هیچ جابجایی در این زمینه نداشته ایم و سرپرستی هم تعیین نکردیم.

اسبقیان با تأکید بر اینکه امینی با حکم سرپرستی فعلا در فدراسیون قایق رانی حضور دارد، تصریح کرد: دوماه از دوره سرپرستی وی گذشته است و تا ۱۰-۱۵ روز آینده در مورد این فدراسیون هم تصمیم گیری می کنیم.

کد N1964813

وبگردی