آفتاب
بیژن ذوالفقارنسب:

پرسپولیس باید به منطق فنی خود درآسیا ادامه دهد/ نگرانی وجود ندارد

پرسپولیس باید به منطق فنی خود درآسیا ادامه دهد/ نگرانی وجود ندارد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن تمجید از عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس باید با همین منطق به فوتبال خود در بازی‌های آسیایی ادامه دهد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: این تیم در بازی برگشت مقابل الدحیل قطر  نشان داد فعل خواستن را به خوبی می تواند صرف کند. آنها تا ثانیه های پایانی امیدوارانه بازی کردند و موفق شدند نتیجه باخت را با پیروزی که همراه با صعود بود عوض کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تصمیم گیری صحیح کادرفنی پرسپولیس کمک زیادی کرد تا بازیکنان این تیم بازی بدون نقص و دقیقی را انجام دهند. منطق تاکتیکی پرسپولیس باعث شد تا الدحیل نتواند با بازیکنان گرانقمیت خود دفاع خوبی داشته باشد.

ذوالفقارنسب درباره فشردگی بازی های پرسپولیس تصریح کرد: این تیم باید فرصت کافی برای استراحت داشته باشد. به نظرم کادرفنی پرسپولیس برای چنین روزهایی به خوبی برنامه ریزی کرده است و نگرانی بابت این موضوع نیست.

عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس با همین جدیت تا پایان فصل فوتبالی اش ادامه دهد تا بتواند به فینال آسیا و رسیدن به سومین قهرمانی در لیگ برتر ایران دست پیدا کند.

کد N1964376

وبگردی