آفتاب

پیام تسلیت وزیر نیرو به مناسبت حادثه تروریستی اهواز

 پیام تسلیت وزیر نیرو به مناسبت حادثه تروریستی اهواز

وزیر نیرو در پیامی، حادثه تروریستی اهواز و شهادت شماری از هم وطنان در این حادثه را به مردم و خانواده شهدای این حادثه تسلیت گفت.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو ، متن پیام رضا اردکانیان وزیر نیرو به شرح زیر است:

مردم شریف ایران اسلامی

بار دیگر جنایت خونین تروریست های مزدور در به شهادت رساندن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در اهواز، در سالروز آغاز دفاع مقدس مردم ایران در برابر استکبار جهانی، ماهیت پلید و ددمنشانه دشمنان مردم این آب و خاک را آشکار ساخت و این حقیقت را عیان نمود که ایستادگی در برابر آنان همچنان با عزت و قدرت ادامه دارد؛ دشمنانی که اقتدار سرزمین اسلامی مان را هدف گرفته‌اند و در رسیدن به آن، حد و مرزی نمی‌شناسند و از آتش گشودن به مردم بی‌گناه و زنان و کودکان نیز مضایقه نمی‌کنند.

تردیدی نیست که پایمردی و ایستادگی مردم سربلند و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب، این حرکت کور و بی‌ثمر را که با حمایت و پشتیبانی امریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حامیان مرتجع آنان در منطقه صورت می‌گیرد نیز به شکست کشانده و برگی دیگر به سند افتخار مردم شریف ایران اسلامی خواهد افزود.

اینجانب از طرف خود و تمام کارکنان خدوم صنعت آب و برق، همدردی خود را به خانواده‌های بازماندگان شهیدان عزیز این حادثه ابراز می‌کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان مسألت می‌کنم.

 

کد N1964345

وبگردی