آفتاب

برنامه های روز جهانی جهانگردی در استان تهران اعلام شد

برنامه های روز جهانی جهانگردی در استان تهران اعلام شد

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران برنامه های روز جهانی جهانگردی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی تهران، دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: به مناسبت  پنج مهرماه روز جهانی جهانگردی برنامه های این اداره کل بر سه محور شعار جهانی سال ، عاشورا و هفته دفاع مقدس برگزار می شود .

بزرگ نیا ادامه داد : بر اساس شعار جهانی سال " گردشگری و تحولات دیجیتال" ضمن تجلیل از افراد صاحب نظر و مدیران موفق در حوزه کسب کارهای استارتاپی در حوزه گردشگری، کارگاه آموزشی نیز با عنوان " بازاریابی دیجیتال در کسب کارهای گردشگری " برگزار می شود.

وی ادامه داد: افرادی  در صنعت گردشگری برنده  هستند که از فناوری اطلاعات به بهترین شکل در توسعه کسب و کار خود استفاده می کنند،امروز عرضه کنندگان سنتی نمی توانند در بازار رقابتی باقی بمانند مگر از همین حالا اقدام به روزآمد کردن شیوه های فروش و تبلیغات کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی تهران گفت : کارگروه کارآفرینی گردشگری در استان تهران به منظور آموزش و حمایت از ایده های نوین که برپایه ی استارت آپ ها و فناوری اطلاعات باشد تشکیل خواهد شد .

بزرگ نیا افزود : تورهای تهرانگردی " فرزندان عاشورا"  و " هنرگردی عاشورا " با موضوع دفاع مقدس و میراث معنوی عاشورا برگزار می شود.

وی گفت : در این تورها شهروندان از موزه صلح ، سقاخانه ها و تکایای قدیمی تهران و  کارگاه های هنرمندان که آثار عاشورایی تولید می کنند بازدید خواهند کرد.

کد N1964258

وبگردی